Review article
https://doi.org/10.20867/thm.5.1-2.15
ORGANIZACIJSKI PROBLEM UPRAVLJANJA DESTINACUOM
Hartmut Luft
; Fachhochschule Wilhelmshaven, Studiengang Tourismuswirtschaft, Wilhelmshaven, Deutschland
Abstract
Upravljanje destinacijom znači koncentrirano poduzimanje aktivnosti od "gore prema dolje".
Različiti nositelji organizacijskih struktura su u prošlosti činili greške izjednačujući turističku destinaciju s jednim velikim geografskim područjem. S tim u svezi iskustvo je pokazalo da bi operativno poslovanje trebalo biti vođeno od centralnog nositelja tržišta.
U radu će se predstaviti jedna turistička organizacija koja koordinira ukupne marketing aktivnosti između nositelja organizacijskih struktura mjesta i njegova okruženja, te od jedne regije čini cjelovitu turističku ponudu. Upravljanje ponudom i poslovanje postaju primarne marketing aktivnosti.
Keywords
upravljanje destinacijom; turistička destinacija; organizacijski koncept
Hrčak ID:
181999
URI
Publication date:
30.12.1999.
Visits: 1.521 *