Conference paper
https://doi.org/10.20867/thm.5.1-2.18
STANJE I PROBLEMI USVAJANJA MARKETING KONCEPCIJE U UGOSTITELJSKIM PODUZEĆIMA ISTRE
Ariana Štoković
; Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Pula, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Danijela Križman
; Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" Pula, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Abstract
Opstanak i postizanje konkurentske prednosti u suvremenim uvjetima poslovanja imperativno zahtijevaju od poduzeća dosljednu primjenu marketing
koncepcije. S obzirom na to da turizam predstavlja strateški razvojni pravac hrvatskog gospodarstva, a ugostiteljstvo jednog od glavnih nositelja turističke ponude, autori su si postavili za cilj istražiti stanje i probleme usvajanja marketing koncepcije u ugostiteljskim poduzećima Hrvatske. U tu su svrhu
proveli primamo istraživanje na uzorku od 11 najznačajnijih ugostiteljskih poduzeća Istarske županije - najrazvijenije turističke regije u Hrvatskoj. Pri
ispitivanju je primijenjena metoda osobnog intervjua na temelju strukturiranog anketnog upitnika. Istraživanjem identificirane interne i eksterne probleme usvajanja marketing koncepcije ugostiteljska poduzeća bi trebala iskoristiti kao smjerokaz za postizanje višeg stupnja usvojenosti marketing koncepcije, te posljedično odgovarajućeg poslovnog rezultata.
Keywords
ugostiteljstvo; poduzeće; marketing koncepcija; Istra; Hrvatska
Hrčak ID:
182005
URI
Publication date:
30.12.1999.
Visits: 1.671 *