Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.4.2.9

Kvaliteta u managementu ugostiteljskih poduzeća istočne Hrvatske

Maja Lamza-Maronić ; Faculty of Economics, "Josip Juraj Strossmayer" University in Osijek, Croatia
Zdenko Segetlija ; Faculty of Economics, "Josip Juraj Strossmayer" University in Osijek, Croatia


Full text: english pdf 2.140 Kb

page 341-350

downloads: 1.410

cite


Abstract

Kvaliteta se iskristalizirala u odlučnoga čimbenika tržišne utakmice. Postala je glavni instrument za osiguranje uspjeha poduzeća u budućnosti, putem zadovoljnih kupaca.
Ugostiteljska poduzeća samostalno kreiraju miks kvalitete, da bi se izdigla iznad konkurencije. Da bi se osigurala kvaliteta usluga ugostiteljske poslovne jedinice, potrebno je osigurati kvalitetu osobnoga rada, kvalitetu procesa i kvalitetu cijeloga poduzeća.
Ugostiteljska poslovna jedinica treba težiti takvom svom tržišnom nastupu s kojim će kod gosta stvoriti zadovoljstvo marketingom.

Keywords

marketinški splet; potrošač - gost; ugostiteljsko poduzeće

Hrčak ID:

182045

URI

https://hrcak.srce.hr/182045

Publication date:

30.12.1998.

Article data in other languages: english

Visits: 2.192 *