Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.4.2.13

Međunarodni standardi mjerenja i ocjenjivanja kvalitete u turizmu i hotelijerstvu

Vidoje Vujić ; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia


Full text: english pdf 2.595 Kb

page 391-401

downloads: 356

cite


Abstract

Globalno gospodarsko tržište koje se sve brže razvija, traži od svih subjekata određenu kvalitetu i primjenu normi, usvojenih od međunarodnih tijela za standardizaciju proizvoda i usluga. U radu se izučavaju standardi sustava kvalitete i poslovne izvrsnosti. Analiziraju se veze između poslovne učinkovitosti i ocjenjivanja poslovne izvrsnosti, te naglašavaju procesi provjere i kriteriji nacionalnih nagrada za kvalitetu.

Keywords

ocjenjivanje kvalitete; standardi; kriteriji i modeli poslovne izvrsnosti

Hrčak ID:

182058

URI

https://hrcak.srce.hr/182058

Publication date:

30.12.1998.

Article data in other languages: english

Visits: 976 *