Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.3.1.7

Pokazatelji gospodarskog značenja turizma

Hartmut Luft ; Studiengang Tourismuswirtschaft, Fachhochschule Wilhelmshaven, Deutschland


Full text: german pdf 1.325 Kb

page 67-72

downloads: 364

cite


Abstract

Istraživanje je usmjereno na to, da se na primjeru renomirane destinacije zdravstvenog turizma Bad Zwischenahn kvantificira koliki je učinak turizam na šini društvenu zajednicu koji je do sada bio nepoznat, a sada bi ga se primjenom egzaktnih metoda istraživanja moglo preciznije kvantificirati. Ekonomski učinci turizma se ne mogu mjeriti samo primarno obuhvaćenom realizacijom turističkih usluga, već i njegovim indirektnim učincima na prihode lokalnog stanovništva, na mogućnosti zapošljavanja, kao i na druge multiplikativne učinke.

Keywords

vrednovanje učinka; turizam; lječilište; mulitiplikator

Hrčak ID:

182369

URI

https://hrcak.srce.hr/182369

Publication date:

30.6.1997.

Article data in other languages: german

Visits: 1.003 *