Review article
https://doi.org/10.20867/thm.3.1.8
Stavovi i motivacije studenata Hotelijerskog fakulteta Opatija za učenje stranih jezika
Dolores Miškulin Čubrić
orcid.org/0000-0002-3367-5683
; Faculty of tourism and hospitality management, University of Rijeka, Opatija, Croatia
Abstract
Kao prva faza opsežnijeg ispitivanja stavova i motivacija studenata HF za učenje stranih jezika, putem anonimnog anketiranja provedeno je ispitivanje stavova i motivacija studenata HF za učenje talijanskog jezika.
Analizom korpusa podataka od 178 ispitanika svrstanih u tri kontrolne skupine, došli smo do pojedinačnih, te konačnih rezultata prikazanih brojčanim pokazateljima u tablicama iz kojih proizlazi da studenti najvažnijima procjenjuju tzv. " instrumentalnu orijentaciju", "općeobrazovnu orijentaciju", te "komunikativnu orijentaciju" i "kulturnu orijentaciju", dok je vidljivo i to da se značaj pismenog dijela jezika zapostavlja, pa bi se takav propust svakako trebalo ispraviti davanjem većeg prostora za takve sadržaje u nastavi.
Sličnim ispitivanjem i za ostale strane jezike koji se izučavaju na HF, mogla bi se provesti komparativna analiza, a rezultati primijeniti u podizanju kvalitete nastavnog plana i programa, kao i same nastave jezičnih kolegija.
Keywords
integrativna i instrumentalna motivacija; socioedukacijski model; profesionalna orijentacija; kulturna i komunikativna orijentacija
Hrčak ID:
182370
URI
Publication date:
30.6.1997.
Visits: 1.769 *