Skip to the main content

Case report

Strateški kadrovski management u turističkim organizacijama

Harald Pechlaner ; Südtirol Tourismus Werbung, Bozen/Südtirol, Italien
Linda Osti ; Südtirol Tourismus Werbung, Bozen/Südtirol, Italien


Full text: german pdf 1.791 Kb

page 193-198

downloads: 602

cite


Abstract

S promjenama na turističkom tržištu s posebnim osvrtom na prodor na tradicionalna tržišta alpskih zemalja, početkom devedesetih godina veliki broj poduzeća započinje s masovnim organizacijskim kao i tržišno-političkim poduhvatima. Poduzeća se suočavaju sa sve snažnijom konkurencijom na tržištu. U vrijeme turbulentnih promjena “ono staro” mora proći provjeru primjenjivosti, barijere između odgovornih razina, te se regionalne jedinice moraju ukloniti zbog utemeljenja snažnog destinacijskog managementa kako bi se izašlo u susret velikim tržišnim promjenama.
Sve veći pritisak zbog kompetitivnosti i time osnaživanje pritiska u svrhu inovacija u području ponude, zahtjeva strateški management kadrova za
turističku organizaciju, koji s jedne strane nosi okvir za turistički promet a također nudi adekvano obrazovanje. Ovo zadnje u velikoj mjeri ovisi o
strateškoj koncepciji same organizacije kako bi se osiguralo stručno osoblje, a što je nužno za konkurentnu budućnost južnog Tirola kao destinacije.
Uvjet za definiciju okruženja u kojoj se razvija alpski turizam je analiza i strateška orijentacija managementa kadrova: razvoj alpskog turizma u
Europi u smislu ponude i potražnje doveo je do slabljenja kompetitivnosti alpskih destinacija (vidi Weiermair, 1996. str 3.).

Keywords

turističko tržište alpskih destinacija; strateški management; management kadrova

Hrčak ID:

182375

URI

https://hrcak.srce.hr/182375

Publication date:

30.6.1997.

Article data in other languages: german

Visits: 1.592 *