Case report
Strateški kadrovski management u turističkim organizacijama
Harald Pechlaner
; Südtirol Tourismus Werbung, Bozen/Südtirol, Italien
Linda Osti
; Südtirol Tourismus Werbung, Bozen/Südtirol, Italien
Abstract
S promjenama na turističkom tržištu s posebnim osvrtom na prodor na tradicionalna tržišta alpskih zemalja, početkom devedesetih godina veliki broj poduzeća započinje s masovnim organizacijskim kao i tržišno-političkim poduhvatima. Poduzeća se suočavaju sa sve snažnijom konkurencijom na tržištu. U vrijeme turbulentnih promjena “ono staro” mora proći provjeru primjenjivosti, barijere između odgovornih razina, te se regionalne jedinice moraju ukloniti zbog utemeljenja snažnog destinacijskog managementa kako bi se izašlo u susret velikim tržišnim promjenama.
Sve veći pritisak zbog kompetitivnosti i time osnaživanje pritiska u svrhu inovacija u području ponude, zahtjeva strateški management kadrova za
turističku organizaciju, koji s jedne strane nosi okvir za turistički promet a također nudi adekvano obrazovanje. Ovo zadnje u velikoj mjeri ovisi o
strateškoj koncepciji same organizacije kako bi se osiguralo stručno osoblje, a što je nužno za konkurentnu budućnost južnog Tirola kao destinacije.
Uvjet za definiciju okruženja u kojoj se razvija alpski turizam je analiza i strateška orijentacija managementa kadrova: razvoj alpskog turizma u
Europi u smislu ponude i potražnje doveo je do slabljenja kompetitivnosti alpskih destinacija (vidi Weiermair, 1996. str 3.).
Keywords
turističko tržište alpskih destinacija; strateški management; management kadrova
Hrčak ID:
182375
URI
Publication date:
30.6.1997.
Visits: 1.592 *