Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.2.2.2

Marketing turizma zemalja S.E.I. - mogućnosti suradnje na području zdravstvenog turizma

Vinka Cetinski ; Republika Hrvatska - Ministarstvo turizma, Zagreb, Hrvatska
Sanda Weber ; Institut za turizam, Zagreb, I Irvatska


Full text: croatian pdf 2.302 Kb

page 241-252

downloads: 554

cite


Abstract

Srednjoeuropska Inicijativa je međudržavna regionalna asocijacija koja okuplja petnaest zemalja članica. Interes za suradnjom na području turizma može se objasniti činjenicom da većina zemalja Srednje Europe ima značajne prirodne resurse koji nisu u dovoljnoj ili u željenoj mjeri iskorišteni putem turizma. Početkom 1996. godine Djelatna skupina za turizam zemalja S.E.I. provela je istraživanje s ciljem prikupljanja osnovnih pokazatelja turističkoga razvoja u zemljama članicama koji će poslužiti i kao osnova za razvijanje zajedničke marketinške strategije u turizmu.
Zdravstveni je turizam među znatnije razvijenim oblicima turizma. Većina zemalja asocira i svoj turistički "image" s prirodnim ljepotama, čistim okolišem i toplicama.
Stupanj razvoja zdravstvenoga turizma različit je u zemljama S.E.I. i stoga pruža osnovicu za razvoj suradnje na brojnim područjima, na primjer: istraživanju, transferu znanja u tehnologiji, marketingu (dizajniranje proizvoda, zajednička promocija i si ).

Keywords

Srednjoeuropska Inicijativa; turizam; marketinška strategija turizma; zdravstveni turizam; suradnja

Hrčak ID:

182406

URI

https://hrcak.srce.hr/182406

Publication date:

30.12.1996.

Article data in other languages: english

Visits: 1.116 *