Review article
https://doi.org/10.20867/thm.2.2.2
Marketing turizma zemalja S.E.I. - mogućnosti suradnje na području zdravstvenog turizma
Vinka Cetinski
; Republika Hrvatska - Ministarstvo turizma, Zagreb, Hrvatska
Sanda Weber
; Institut za turizam, Zagreb, I Irvatska
Abstract
Srednjoeuropska Inicijativa je međudržavna regionalna asocijacija koja okuplja petnaest zemalja članica. Interes za suradnjom na području turizma može se objasniti činjenicom da većina zemalja Srednje Europe ima značajne prirodne resurse koji nisu u dovoljnoj ili u željenoj mjeri iskorišteni putem turizma. Početkom 1996. godine Djelatna skupina za turizam zemalja S.E.I. provela je istraživanje s ciljem prikupljanja osnovnih pokazatelja turističkoga razvoja u zemljama članicama koji će poslužiti i kao osnova za razvijanje zajedničke marketinške strategije u turizmu.
Zdravstveni je turizam među znatnije razvijenim oblicima turizma. Većina zemalja asocira i svoj turistički "image" s prirodnim ljepotama, čistim okolišem i toplicama.
Stupanj razvoja zdravstvenoga turizma različit je u zemljama S.E.I. i stoga pruža osnovicu za razvoj suradnje na brojnim područjima, na primjer: istraživanju, transferu znanja u tehnologiji, marketingu (dizajniranje proizvoda, zajednička promocija i si ).
Keywords
Srednjoeuropska Inicijativa; turizam; marketinška strategija turizma; zdravstveni turizam; suradnja
Hrčak ID:
182406
URI
Publication date:
30.12.1996.
Visits: 1.583 *