Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.2.2.10

Marketing u zdravstvenom i sportskom turizmu

Walter E. Prager ; DPC-Austria, Schiefling am See, Austria


Full text: german pdf 1.546 Kb

page 337-342

downloads: 345

cite


Abstract

Zdravlje, ljepota, sport, kultura i općeniti doživljaj prostora i vremena, stoje na najvišem mjestu ljestvice motiva za godišnji odmor Europljana. Zbog toga moderne ponude upravo ciljaju goste koji tijekom cijele godine odlaze na duža ili kraća putovanja. Pri tome se misli na potrošače visokih kriterija koji traže samo najbolje. Uređenje i opremanje nekog podničja, mjesta, grada ili grupe hotela, promatrano s aspekta suradnika konstantno idealne kvalifikacijske obrazovne i školske aktivnosti. Kontinuirana i ciljana marketinška obrada unutar europskih struktura za ispitivanja javnog mnijenja, primjerice na sajmovima ili unutar Road-Showsa, neophodna je zbog pozitivne prezentacije.

Keywords

marketing; zdravstveni turizam; sportski turizam

Hrčak ID:

182447

URI

https://hrcak.srce.hr/182447

Publication date:

30.12.1996.

Article data in other languages: german

Visits: 1.112 *