Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.2.1.3

Strategije razvoja i kvaliteta ponude u hotelijerstvu

Vesna Borković ; Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu Dubrovnik, Sveučilište u Splitu


Full text: croatian pdf 1.688 Kb

page 25-31

downloads: 483

cite


Abstract

U radu se identificira važnost kvalitete svih opipljivih i neopipljivih elemenata ponude u hotelijerstvu i istražuje značenje, mogućnosti razvoja i održanje kvalitete kao ključne strategije za uspješno poslovanje. Predlaže se pristup upravljanja kvalitetom koja polazi od identificiranja
očekivanja gostiju kao baze za oblikovanje ponude. Postavljanjem u središte svih aktivnosti potrošača, stalnim praćenjem i mjerenjem stupnja zadovoljstva svakim elementom ponude i primjenom koncepta integralnog upravljanja kvalitetom (TQM) omogućuje se postizanje ne samo dobre tržišne pozicije nego razvoj lojalnosti i zadovoljstva svih zaposlenih.

Keywords

kvaliteta; hotelijerstvo; očekivanje gostiju; TQM; kontrola

Hrčak ID:

182472

URI

https://hrcak.srce.hr/182472

Publication date:

30.7.1996.

Article data in other languages: english

Visits: 1.298 *