Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.2.1.5

Društveni marketing management i kvaliteta turističkog proizvoda

Ludmila Novacka ; University of Economics, Faculty of Commerce, Institute of Services and Tourism, Bratislava


Full text: english pdf 1.214 Kb

page 41-46

downloads: 337

cite


Abstract

Kvaliteta i jedinstveni marketinški ciljevi se razmatraju u svezi s turističkim poslovanjem, gostima i društvom. Marketinški ciljevi se ostvaruju u turističkim zemljama u razvoju putem: proizvoda, destinacije, zadovoljenja želja gosta. Uspješna primjena kvalitete se može postići ako postoje i ako su primjenjive opće norme za kvalitetu proizvoda i kreativnost općih standarda. Prikazana su iskustva sa standardima koji postoje i koji su primjenjivi u Slovačkoj. Dat je prikaz problema u društvenom području. Zahtijeva se suradnja između
turističkih poduzeća, države i regionalnih institucija. Glavni problemi u našem društvu: okruženje, sigurnost života i zdravlja, zaštita kulturnog nasljeđa. Predlažu se moguća rješenja.

Keywords

društveni marketing management; kvaliteta turističkih proizvoda; turističko poslovanje; zadovoljenje želja gostiju; opće norme; standardi; društvo; okruženje; sigurnost; zaštita kulturnog nasljeđa

Hrčak ID:

182480

URI

https://hrcak.srce.hr/182480

Publication date:

30.7.1996.

Article data in other languages: english

Visits: 878 *