Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.20867/thm.2.1.12

Turističke kooperacije i mreže: osnova za stvaranje strateških konkurentnih prednosti u turizmu

Klaus Weiermair ; Institut für Tourismus und Dienstleistungswirtschaft, Universität Innsbruck, Österreich
Patricia Kneisl ; Institut für Tourismus und Dienstleistungswirtschaft, Universität Innsbruck, Österreich


Full text: german pdf 3.261 Kb

page 121-134

downloads: 697

cite


Abstract

Pojačana suradnja nudi austrijskim turističkim poduzećima mogućnost da reagiraju na izmijenjene uvjete u konkurenciji. Putem kooperacije s drugim turističkim sudionicima u turističkoj ponudi može se krenuti u inovacijske zahvate prilikom stvaranja proizvoda. Intenzivirana suradnja omogućuje da se turističke usluge koje pripremaju i nude različiti sudionici objedine i ponude potencijalnom gostu. To doprinosi jačanju sadašnje pozicije Austrije na međunarodnom turističkom tržištu, kao i pripremi za nove izazove. Ova studija primarno slijedi cilj da analizira spremnost austrijskih turističkih radnika na kooperaciju, da analizira očekivane prednosti i strateške udarne smjernice kao i moguće faktore koji koče stvaranje mreže.

Keywords

kooperacije; regionalno umrežavanje; oblikovanje

Hrčak ID:

182496

URI

https://hrcak.srce.hr/182496

Publication date:

30.7.1996.

Article data in other languages: german

Visits: 1.648 *