Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.20867/thm.1.2.6

Operativni management u funkciji razvoja turističkog poduzeća

Ante Cicvarić ; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Full text: english pdf 1.883 Kb

page 291-300

downloads: 262

cite


Abstract

Autor ističe značaj operativnog managementa u funkciji uspješnog rada sveukupnog managementa u pravcu razvoja poduzeća, skreće pažnju na problem izbora potrebnog broja varijabili kao i o odabiru konkretnih varijabli pri istraživanju iz čijih će rezultata proizići takve odluke managementa koje će usmjeriti tempo i smjer kretanja razvoja konkretne organizacije.
Autor ističe naročitu važnost oblikovanja managementa da bi znao iščitati rezultate operativnog managementa, te ih znalački primijeniti pri donošenju operativnih odluka.
Posebno se analizira management nabave, oblikovanje i standardizacija te kvaliteta proizvoda i usluga i ističe njihovo značenje kao dijela operativnog managementa na razvoj poduzeća.

Keywords

turizam; operativni management; kvaliteta; usluge

Hrčak ID:

182530

URI

https://hrcak.srce.hr/182530

Publication date:

30.12.1995.

Article data in other languages: english

Visits: 876 *