Preliminary communication
https://doi.org/10.20867/thm.1.2.6
Operativni management u funkciji razvoja turističkog poduzeća
Ante Cicvarić
; Hotelijerski fakultet Opatija, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Abstract
Autor ističe značaj operativnog managementa u funkciji uspješnog rada sveukupnog managementa u pravcu razvoja poduzeća, skreće pažnju na problem izbora potrebnog broja varijabili kao i o odabiru konkretnih varijabli pri istraživanju iz čijih će rezultata proizići takve odluke managementa koje će usmjeriti tempo i smjer kretanja razvoja konkretne organizacije.
Autor ističe naročitu važnost oblikovanja managementa da bi znao iščitati rezultate operativnog managementa, te ih znalački primijeniti pri donošenju operativnih odluka.
Posebno se analizira management nabave, oblikovanje i standardizacija te kvaliteta proizvoda i usluga i ističe njihovo značenje kao dijela operativnog managementa na razvoj poduzeća.
Keywords
turizam; operativni management; kvaliteta; usluge
Hrčak ID:
182530
URI
Publication date:
30.12.1995.
Visits: 1.365 *