Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22598/pi-be/2017.11.1.123

KONKURENTNOST I POSLOVNE STRATEGIJE BRODARSKIH PODUZEĆA

Stipe Španja ; University of Zadar, Department of Economics
Aleksandra Krajnović ; University of Zadar, Department of Economics
Jurica Bosna ; University of Zadar, Department of Economics


Full text: english pdf 288 Kb

page 123-137

downloads: 805

cite


Abstract

U radu se analizira koji su to faktori koji utječu na konkurentnost brodarske industrije te kojim se poslovnim strategijama brodarske kompanije koriste u svrhu što boljeg pozicioniranja na tržištu. U empirijskom dijelu rada istraženo je na koji način najveća hrvatska brodarska kompanija „Tankerska plovidba d.d.“ i jedna od najvećih svjetskih kompanija „Royal Dutch Shell“ ostvaruju svoju konkurentnost i kojim se strategijama koriste, pomoću čega je izveden opći zaključak o dinamičnosti i zakonitostima brodarske industrije.

Keywords

zemlje pogodnosti; konkurentnost brodarske industrije; rizici brodarskog poduzeća; ljudski resursi u pomorskom prometu; inovativnost brodarskog sektora; koncept strateškog uklapanja

Hrčak ID:

182933

URI

https://hrcak.srce.hr/182933

Publication date:

12.6.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.459 *