Business Excellence, Vol. 11 No. 1, 2017.
Review article
https://doi.org/10.22598/pi-be/2017.11.1.123
KONKURENTNOST I POSLOVNE STRATEGIJE BRODARSKIH PODUZEĆA
Stipe Španja
; University of Zadar, Department of Economics
Aleksandra Krajnović
; University of Zadar, Department of Economics
Jurica Bosna
; University of Zadar, Department of Economics
Abstract
U radu se analizira koji su to faktori koji utječu na konkurentnost brodarske industrije te kojim se poslovnim strategijama brodarske kompanije koriste u svrhu što boljeg pozicioniranja na tržištu. U empirijskom dijelu rada istraženo je na koji način najveća hrvatska brodarska kompanija „Tankerska plovidba d.d.“ i jedna od najvećih svjetskih kompanija „Royal Dutch Shell“ ostvaruju svoju konkurentnost i kojim se strategijama koriste, pomoću čega je izveden opći zaključak o dinamičnosti i zakonitostima brodarske industrije.
Keywords
zemlje pogodnosti; konkurentnost brodarske industrije; rizici brodarskog poduzeća; ljudski resursi u pomorskom prometu; inovativnost brodarskog sektora; koncept strateškog uklapanja
Hrčak ID:
182933
URI
Publication date:
12.6.2017.
Visits: 2.459 *