Skip to the main content

Preliminary communication

Sustav vrijednosti, implicitna pedagogija i kompetencije suvremenog odgojitelja

Ksenija Romstein orcid id orcid.org/0000-0001-6540-0273 ; Faculty of Education, J. J. Strossmayer University of Osijek, Croatia
Leo Staković ; Faculty of Education, J. J. Strossmayer University of Osijek, Croatia


Full text: english pdf 279 Kb

page 32-43

downloads: 1.414

cite


Abstract

Kvalitetan pedagoški rad je temeljen na razumijevanju dječje perspektive, znanju o razvoju djece i promišljanju o vlastitom djelovanju. Kako bi se saznalo više o poželjnim karakteristikama suvremenog odgojitelja, studenti predškolskoga odgoja su kroz rad u fokus grupama identificirali moralne vrijednosti, kompetencije i sastavnice implicitne pedagogije za koje se može reći da su temelj kvalitetne pedagoške djelatnosti. Visoko na ljestvici poželjnih moralnih i karakternih osobina našle su se empatija, tolerancija, razumijevanje i strpljenje. Iznimno važnim kompetencijama studenti drže vještine suradnje s različitim ljudima, znanja o razvoju djece i primjerenim načinima zadovoljavanja dječjih potreba. Pragmatičnost dobivenih rezultata očituje se u jačanju vještina samorefleksije i autonomnog mišljenja koje se u suvremenom odgojno-obrazovnom procesu smatraju ključnim čimbenicima kvalitete.

Keywords

sustav vrijednosti; implicitna pedagogija; kompetencije; studenti; odgojitelji; kvaliteta

Hrčak ID:

184258

URI

https://hrcak.srce.hr/184258

Publication date:

12.7.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 4.681 *