Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.2336

Uporaba internetskih izvora u profesionalnom razvoju odgajatelja

Predrag Prtljaga ; Mihailo Palov Preschool Teacher Training College
Zoran Savić ; Faculty of Management – FAM, Nikola Tesla University UNION


Full text: english pdf 320 Kb

page 479-510

downloads: 518

cite

Full text: croatian pdf 320 Kb

page 479-510

downloads: 408

cite


Abstract

U prvom dijelu rada razmatra se važnost predškolskog obrazovanja u suvremenom društvu s obzirom na načela suvremenog obrazovanja te ukazuje na potrebu stručnog usavršavanja odgajatelja koji će biti sposobni dostići očekivane standarde. Rad se zatim bavi kompetencijama i razvijenom refleksijom odgajatelja, kao i nužnim stvaranjem uvjeta u kojima će se odgajatelji udaljiti od svijeta analognog i približiti svijetu digitalnog obrazovanja putem ICT usavršavanja, što će dovesti do uporabe odgovarajućih internetskih izvora. U empirijskom dijelu rada traži se odgovor na pitanje do koje se mjere u profesionalnom radu odgajatelji koriste elektroničkim izvorima u usporedbi s konvencionalnim izvorima informacija, njihovim prethodnim iskustvom i postojećim dokumentima. Prema glavnim istraživačkim rezultatima, bez obzira na rod, radno iskustvo ili obrazovnu razinu, odgajatelji se koriste internetskim izvorima manje nego konvencionalnim izvorima da bi unaprijedili kvalitetu rada. No, utvrđene su određene razlike među njima s obzirom na radno iskustvo, to jest ispitanici koji imaju kraće radno iskustvo više se koriste elektroničkim izvorima od svojih iskusnijih kolega. U završnom dijelu rada nude se zaključci i praktične implikacije provedenog istraživanja.

Keywords

kompetencije; refleksija; mrežni portali

Hrčak ID:

185482

URI

https://hrcak.srce.hr/185482

Publication date:

30.6.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.125 *