Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871

Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima

Olga Moreno-Fernández ; Faculty of Educational Sciences, University of Seville


Full text: croatian pdf 232 Kb

page 637-664

downloads: 338

cite

Full text: english pdf 232 Kb

page 637-664

downloads: 291

cite


Abstract

Ovaj rad temelji se na predodžbama učenika koji pohađaju treći ciklus osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima i problemima zaštite okoliša u svijetu. Cilj je ovog istraživanja ispitati pruža li zaista obrazovni program Eko-škole lokalno-globalnu perspektivu o tim problemima. U istraživanju se koristio kvalitativan pristup; primijenjeni su upitnici koji su sadržavali pitanja otvorenog tipa, a provedeni su i intervjui i fokus grupe u odabranim centrima. Analiza rezultata pokazala je neke važne aspekte koji bi mogli biti korisni za poboljšanje takvog tipa obrazovanja. Analiza također naglašava nastojanje rada na razumijevanju ekološke stvarnosti iz globalne perspektive.

Keywords

obrazovanje u području zaštite okoliša; predodžbe učenika; Eko-škola; osnovnoškolsko obrazovanje; svjetsko građanstvo

Hrčak ID:

185488

URI

https://hrcak.srce.hr/185488

Publication date:

30.6.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.371 *