Professional paper
https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima
Olga Moreno-Fernández
; Faculty of Educational Sciences, University of Seville
Full text: croatian pdf 232 Kb
page 637-664
downloads: 432
cite
APA 6th Edition
Moreno-Fernández, O. (2017). Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima. Croatian Journal of Education, 19 (2), 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
MLA 8th Edition
Moreno-Fernández, Olga. "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima." Croatian Journal of Education, vol. 19, no. 2, 2017, pp. 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871. Accessed 20 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Moreno-Fernández, Olga. "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima." Croatian Journal of Education 19, no. 2 (2017): 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Harvard
Moreno-Fernández, O. (2017). 'Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima', Croatian Journal of Education, 19(2), pp. 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Vancouver
Moreno-Fernández O. Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [cited 2024 November 20];19(2):637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
IEEE
O. Moreno-Fernández, "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima", Croatian Journal of Education, vol.19, no. 2, pp. 637-664, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Full text: english pdf 232 Kb
page 637-664
downloads: 350
cite
APA 6th Edition
Moreno-Fernández, O. (2017). Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima. Croatian Journal of Education, 19 (2), 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
MLA 8th Edition
Moreno-Fernández, Olga. "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima." Croatian Journal of Education, vol. 19, no. 2, 2017, pp. 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871. Accessed 20 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Moreno-Fernández, Olga. "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima." Croatian Journal of Education 19, no. 2 (2017): 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Harvard
Moreno-Fernández, O. (2017). 'Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima', Croatian Journal of Education, 19(2), pp. 637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Vancouver
Moreno-Fernández O. Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima. Croatian Journal of Education [Internet]. 2017 [cited 2024 November 20];19(2):637-664. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
IEEE
O. Moreno-Fernández, "Zaštita okoliša i građanstvo u školama koje sudjeluju u programu Eko-škola: Predodžbe učenika osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima", Croatian Journal of Education, vol.19, no. 2, pp. 637-664, 2017. [Online]. https://doi.org/10.15516/cje.v19i2.1871
Abstract
Ovaj rad temelji se na predodžbama učenika koji pohađaju treći ciklus osnovne škole o društvenim i ekološkim problemima i problemima zaštite okoliša u svijetu. Cilj je ovog istraživanja ispitati pruža li zaista obrazovni program Eko-škole lokalno-globalnu perspektivu o tim problemima. U istraživanju se koristio kvalitativan pristup; primijenjeni su upitnici koji su sadržavali pitanja otvorenog tipa, a provedeni su i intervjui i fokus grupe u odabranim centrima. Analiza rezultata pokazala je neke važne aspekte koji bi mogli biti korisni za poboljšanje takvog tipa obrazovanja. Analiza također naglašava nastojanje rada na razumijevanju ekološke stvarnosti iz globalne perspektive.
Keywords
obrazovanje u području zaštite okoliša; predodžbe učenika; Eko-škola; osnovnoškolsko obrazovanje; svjetsko građanstvo
Hrčak ID:
185488
URI
https://hrcak.srce.hr/185488
Publication date:
30.6.2017.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.900
*