Review article
Obrazovni standardi u umjetničkom području kurikuluma
Tomislav Seletković
; Kralj Tomislav Elementary School, Zagreb, Croatia
Abstract
U radu se razmatra odnos obrazovnih standarda u tradicionalnom i suvremenom kontekstu umjetničkog područja kurikuluma u općeobrazovnim školama. Standardima se pristupa na trima razinama: sadržajnoj, izvedbenoj i organizacijskoj. U svakoj od navedenih razina pruža se mogućnost usporedbe različitih koncepata, s pragmatičnim ciljem stvaranja temelja za optimalno učenje i poučavanje. U području standarda sadržaja tematizira se odnos dostupnosti, kvalitete, relevantnosti, prezentiranja, kritičke prosudbe i interdisciplinarnosti. U standardima ishoda polazi se od određenja kompetencija, posebno u hrvatskom odgojnoobrazovnom prostoru te njihovom kontekstualiziranju usmjerenom na održivi razvoj u 21. stoljeću. Cjelokupni okvir prethodnim kategorijama određuje razmatranje standarda resursa, odnosno uvjeta učenja u oblikovanju otvorenih školskih kurikuluma u kojima škola, lokalna zajednica i umjetničke institucije stvaraju dojmljive rezultate u obrazovnom i umjetničkom djelovanju.
Keywords
ishodi učenja; resursi; standardi sadržaja; STEAM; uvjeti učenja
Hrčak ID:
186830
URI
Publication date:
31.3.2017.
Visits: 2.179 *