Skip to the main content

Review article

Obrazovni standardi u umjetničkom području kurikuluma

Tomislav Seletković ; Kralj Tomislav Elementary School, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 249 Kb

page 95-105

downloads: 321

cite

Full text: english pdf 249 Kb

page 106-106

downloads: 711

cite


Abstract

U radu se razmatra odnos obrazovnih standarda u tradicionalnom i suvremenom kontekstu umjetničkog područja kurikuluma u općeobrazovnim školama. Standardima se pristupa na trima razinama: sadržajnoj, izvedbenoj i organizacijskoj. U svakoj od navedenih razina pruža se mogućnost usporedbe različitih koncepata, s pragmatičnim ciljem stvaranja temelja za optimalno učenje i poučavanje. U području standarda sadržaja tematizira se odnos dostupnosti, kvalitete, relevantnosti, prezentiranja, kritičke prosudbe i interdisciplinarnosti. U standardima ishoda polazi se od određenja kompetencija, posebno u hrvatskom odgojnoobrazovnom prostoru te njihovom kontekstualiziranju usmjerenom na održivi razvoj u 21. stoljeću. Cjelokupni okvir prethodnim kategorijama određuje razmatranje standarda resursa, odnosno uvjeta učenja u oblikovanju otvorenih školskih kurikuluma u kojima škola, lokalna zajednica i umjetničke institucije stvaraju dojmljive rezultate u obrazovnom i umjetničkom djelovanju.

Keywords

ishodi učenja; resursi; standardi sadržaja; STEAM; uvjeti učenja

Hrčak ID:

186830

URI

https://hrcak.srce.hr/186830

Publication date:

31.3.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.179 *