Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.20901/ms.8.15.5

Studenti kao lojalni korisnici informativnih mrežnih stranica: kako faktori upotrebljivosti, poznatosti, zadovoljstva i reputacije koreliraju s lojalnosti korisnika

Ján Hacek orcid id orcid.org/0000-0002-2102-3661 ; Comenius University, Faculty of Arts, Department of Journalism, Bratislava, Slovakia


Full text: english pdf 719 Kb

page 56-70

downloads: 535

cite


Abstract

Izdavačima informativnih mrežnih stranica važno je u vrijeme rastuće konkurencije u online vijestima zadržati lojalne korisnike. Ovaj rad doprinosi proučavanju lojalnosti istraživanjem faktora koji djeluju na lojalnost mladih korisnika informativnih mrežnih stranica i motiviraju ih na ponovno posjećivanje. Uzorak u ovom istraživanju čine studenti (N = 408) sa sveučilišta u Slovačkoj koji svaki dan koriste informativne mrežne stranice u potrazi za informacijama. Korelacijska i regresijska analiza korištene su za testiranje hipoteza. Rezultati istraživanja potvrđuju da su faktori upotrebljivosti, poznatosti, zadovoljstva i reputacije u izravnoj i pozitivnoj vezi s lojalnosti korisnika, što se odražava u svakodnevnom korištenju informativnih mrežnih stranica. Lojalnost je osobito blisko povezana s reputacijom i zadovoljstvom s odabranim informativnim mrežnim stranicama. Regresijska analiza također pokazuje da postoje i druge varijable koje djeluju na lojalnost korisnika.

Keywords

lojalnost; korelacija; informativne mrežne stranice; studenti korisnici; lojalni korisnici

Hrčak ID:

187464

URI

https://hrcak.srce.hr/187464

Publication date:

15.6.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.488 *