Medijske studije, Vol. 8 No. 15, 2017.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.20901/ms.8.15.5
Studenti kao lojalni korisnici informativnih mrežnih stranica: kako faktori upotrebljivosti, poznatosti, zadovoljstva i reputacije koreliraju s lojalnosti korisnika
Ján Hacek
orcid.org/0000-0002-2102-3661
; Sveučilište Comenius, Filozofski fakultet, Odsjek za novinarstvo, Bratislava, Slovačka
Sažetak
Izdavačima informativnih mrežnih stranica važno je u vrijeme rastuće konkurencije u online vijestima zadržati lojalne korisnike. Ovaj rad doprinosi proučavanju lojalnosti istraživanjem faktora koji djeluju na lojalnost mladih korisnika informativnih mrežnih stranica i motiviraju ih na ponovno posjećivanje. Uzorak u ovom istraživanju čine studenti (N = 408) sa sveučilišta u Slovačkoj koji svaki dan koriste informativne mrežne stranice u potrazi za informacijama. Korelacijska i regresijska analiza korištene su za testiranje hipoteza. Rezultati istraživanja potvrđuju da su faktori upotrebljivosti, poznatosti, zadovoljstva i reputacije u izravnoj i pozitivnoj vezi s lojalnosti korisnika, što se odražava u svakodnevnom korištenju informativnih mrežnih stranica. Lojalnost je osobito blisko povezana s reputacijom i zadovoljstvom s odabranim informativnim mrežnim stranicama. Regresijska analiza također pokazuje da postoje i druge varijable koje djeluju na lojalnost korisnika.
Ključne riječi
lojalnost; korelacija; informativne mrežne stranice; studenti korisnici; lojalni korisnici
Hrčak ID:
187464
URI
Datum izdavanja:
15.6.2017.
Posjeta: 2.163 *