Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v19i3.2542

Pametna ploča i školski uspjeh s obzirom na proces integracije tehnologije u nastavu: istraživanje o MkP

Veli Batdi ; Faculty of Education, Kilis 7 Aralık University


Full text: english pdf 2.669 Kb

page 763-801

downloads: 313

cite

Full text: croatian pdf 2.669 Kb

page 763-801

downloads: 596

cite


Abstract

Cilj je ovog istraživanja utvrditi kakav je učinak primjene pametnih ploča (PP) na školski uspjeh, polazeći od multikomplementarnog pristupa (MkP). Istraživanje je provedeno u tri faze: prva je faza obuhvaćala metaanalizu i uvid u teme na temelju pregleda dokumenata da bi se dobili pretkomplementarni podatci i tako utvrdile postojeće praznine; u drugoj se fazi razmatrao proces dobivanja postkomplementarnih podataka da bi se eliminirale utvrđene praznina; treća je faza podrazumijevala integraciju rezultata iz prethodnih dviju faza i davanje preporuka za dobivanje komplementarnih podataka. S tim su ciljevima provedene metaanaliza i analiza tema, odnosno proveden je eksperimentalni dio istraživanja. Spomenuti je proces proveden u trima fazama, a obuhvaćao je rezultate kvalitativne i kvantitativne obrade podataka kao doprinos valjanosti i pouzdanosti istraživanja.

Keywords

eksperimentalni pristup; metaanaliza i tematska analiza; multikomplementarni pristup

Hrčak ID:

187831

URI

https://hrcak.srce.hr/187831

Publication date:

29.9.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.821 *