Preliminary communication
Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model
Siniša Hajdaš Dončić
; Sabor RH, Zagreb, Hrvatska
Nikola Đurek
; Umjetnička akademija, Split, Hrvatska
Abstract
Ovaj rad ima za cilj pokazati postupak kreiranja branda kroz model lokalne održivosti. Teritorijalni kapital kao lokalna aktiva, ali i neformalna pravila za zajednički rad zajednice, polazišne su točke u kreiranju branda. Radna je hipoteza da se kroz kreirani model, koji čine četiri komponente održivosti lokalne zajednice: prostorno ekološka održivost; ekonomsko-socijalna održivost; društvenokulturna održivost; političko-institucionalna održivost (u daljnjem tekstu SEESHCPI model); prikaže kreiranje branda lokalne zajednice. SEESHCPI model primijenjen je tijekom kreiranja i izrade branda općine Sveti Križ Začretje. Brend može biti polazišna točka i za održivi turistički razvoj samoga mjesta, ali to mu nije osnovna svrha.
Keywords
lokalni brand; identitet; teritorijalni kapital; održivost; turizam
Hrčak ID:
189487
URI
Publication date:
16.10.2017.
Visits: 1.628 *