Skip to the main content

Preliminary communication

Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model

Siniša Hajdaš Dončić ; Sabor RH, Zagreb, Hrvatska
Nikola Đurek ; Umjetnička akademija, Split, Hrvatska


Full text: croatian pdf 1.849 Kb

page 137-146

downloads: 489

cite


Abstract

Ovaj rad ima za cilj pokazati postupak kreiranja branda kroz model lokalne održivosti. Teritorijalni kapital kao lokalna aktiva, ali i neformalna pravila za zajednički rad zajednice, polazišne su točke u kreiranju branda. Radna je hipoteza da se kroz kreirani model, koji čine četiri komponente održivosti lokalne zajednice: prostorno ekološka održivost; ekonomsko-socijalna održivost; društvenokulturna održivost; političko-institucionalna održivost (u daljnjem tekstu SEESHCPI model); prikaže kreiranje branda lokalne zajednice. SEESHCPI model primijenjen je tijekom kreiranja i izrade branda općine Sveti Križ Začretje. Brend može biti polazišna točka i za održivi turistički razvoj samoga mjesta, ali to mu nije osnovna svrha.

Keywords

lokalni brand; identitet; teritorijalni kapital; održivost; turizam

Hrčak ID:

189487

URI

https://hrcak.srce.hr/189487

Publication date:

16.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.628 *