Skip to the main content

Original scientific paper

Participacijske seminarske prakse u nastavi 101-kolegija

Jadran Kale ; University of Zadar, Department of etnology and cultural anthropology


Full text: croatian PDF 602 Kb

downloads: 525

cite


Abstract

U članku se izlažu inovativno ostvareni načini participacije, simulacije i glume u nastavi kakvi su u uvodnom nastavnom predmetu preddiplomskog studija izabrani kao prikladna sredstva za dosizanje postavljenih pedagoških ciljeva. Kao gradivo korišteno u ovakvim seminarskim razradama poslužili su povijesni i kulturni sadržaji kakvi su studentima lako shvatljivi, a opet u izravnoj vezi s predmetom stručnog interesa. Periferno su dotaknuti i s ovakvim vidom nastave povezani dijelovi najbližih drugih nastavnih predmeta. Nakon izlaganja ostvarenih sadržaja sažetesu i današnje spoznaje o dosezima, ograničenjima i perspektivama ovakvih načina sveučilišne nastave.

Keywords

etnologija; inovacija; iskustveno zasnovana nastava; kolaborativna nastava; kultura; seminar; simulacija i gluma

Hrčak ID:

190072

URI

https://hrcak.srce.hr/190072

Publication date:

14.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.073 *