Skip to the main content

Preliminary communication

Prva eko tržnica u Hrvatskoj – zadovoljstvo proizvođača i kupaca

Dorian Siljan ; Premanturska 192, Pula
Marija Cerjak orcid id orcid.org/0000-0003-0696-4364 ; Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet, Svetošimunska 25, Zagreb


Full text: croatian pdf 188 Kb

page 88-108

downloads: 510

cite


Abstract

Za daljnji razvoj tržišta ekoloških proizvoda važna je učinkovita distribucija, odnosno važno je prilagoditi prodajne kanale rastućem trendu u proizvodnji i potražnji za ekološkom hranom. Jedan od novijih oblika izravne prodaje eko proizvoda na domaćem tržištu je eko tržnica. Prva samostalna eko tržnica kod nas, eko tržnica Šijana u Puli, je počela s radom u srpnju 2013. U ovom radu su prikazani rezultati istraživanja provedenog s proizvođačima ekološke hrane koji prodaju na eko tržnici Šijana, kao i s kupcima na toj tržnici. I proizvođači i kupci su vrlo zadovoljni eko tržnicom te su preporučili poboljšanje ponude, daljnje uređenje tržnice i uvođenje novih sadržaja na tržnici.

Keywords

eko tržnica; zadovoljstvo; intervju; anketa

Hrčak ID:

190556

URI

https://hrcak.srce.hr/190556

Publication date:

15.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 1.488 *