Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.17234/SocEkol.26.3.3

Pozitivan utjecaj životinje na razvoj djeteta kao izazov odgojiteljskoj djelatnosti

Tea Kevac ; Učiteljski fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb; Hrvatska
Tomislav Krznar


Full text: croatian pdf 121 Kb

page 125-136

downloads: 1.311

cite


Abstract

U ovom radu nastojimo prikazati neke temeljne odrednice proučavanja pozitivnog utjecaja životinja na razvoj djeteta. Istražujući aspekte dječjeg emotivnog i kognitivnog razvoja, razlažući konkretne uvide o pozitivnom utjecaju životinja na djetetov razvoj, nastojimo doprijeti do pozicije koju možemo promatrati kao temelj suvremene odgojiteljske djelatnosti. S druge strane, sadašnji trenutak postojanja čovjeka obilježavaju brojni problemi širokih razmjera, primjerice, destrukcija prirodnog okoliša ili tehnifikacija života u cjelini. U ovom radu, između ostaloga, postavljamo pitanje o tome kako bismo mogli umanjiti negativni intenzitet spomenutih događanja. Smatramo da je rješenja moguće naći u izgradnji bioetičkog senzibiliteta. Temeljni uvidi u nastanak i razvoj bioetike kazuju da je potrebno novo znanje te novi oblik komunikacije / posredovanja tog znanja koji bi bili okrenuti očuvanju života. U suvremenoj odgojiteljskoj profesiji vidimo potencijal za promjene u tom smjeru.

Keywords

odgojiteljska profesija; djetinjstvo; razvoj djeteta; životinje; senzibilitet; bioetika

Hrčak ID:

191735

URI

https://hrcak.srce.hr/191735

Publication date:

30.12.2017.

Article data in other languages: english german

Visits: 2.590 *