Skip to the main content

Preliminary communication

UČINKOVITOST UČENJA NA OBRAZOVNOJ PLATFORMI MOODLE IZ PERSPEKTIVE BUDUĆIH NASTAVNIKA NJEMAČKOG KAO STRANOG JEZIKA

Andreja Retelj ; Faculty of Philosophy, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia


Full text: german pdf 466 Kb

page 193-201

downloads: 754

cite


Abstract

U ovom smo se radu posvetili proučavanju učenja budućih nastavnika njemačkog kao stranog jezika pomoću online materijala na obrazovnoj platformi Moodle. Informacijska i komunikacijska tehnologija danas su već standardni sastavni dio učenja njemačkog kao stranog jezika u školama. S druge strane relativno manje pažnje posvećuje se tome kako je nova tehnologija integrirana u obrazovanje budućih nastavnika. Kako bi se otkrilo na koji se način studenti njemačkog kao stranog jezika ophode s online materijalima te koliko je ponuda učinkovita glede samog poučavanja, provedeno je istraživanje među studentima njemačkog kao stranog jezika na Filozofskom fakultetu u Ljubljani. Analiza upitnika pokazuje da studenti obrazovnu platformu shvaćaju prvenstveno kao prostor za pohranu studijskog štiva te kao mogućnost predaje seminarskih radova u digitalnom obliku. Ne poimaju ga kao osobito učinkovito sredstvo učenja. Na temelju mišljenja studenata izrađeni su prijedlozi za oblikovanje učionica te online aktivnosti.

Keywords

Moodle; "online" učenje; "online" materijali za učenje

Hrčak ID:

192055

URI

https://hrcak.srce.hr/192055

Publication date:

31.12.2017.

Article data in other languages: german

Visits: 1.626 *