Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2016-4-1-03

AUTODESK MAYA – MODELIRANJE KORIŠTENJEM POLIGONA

Andrija Bernik ; University North, University Center Varaždin, Croatia
Zvonimir Sabati ; Faculty of organization and informatics, Varaždin, Croatia
Luka Raljević ; University North, University Center Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 6.626 Kb

page 15-29

downloads: 709

cite


Abstract

U završnom radu se istražuju mogućnosti modeliranja pomoću poligona. U početku se objašnjavaju razlozi odabira teme i upoznaje sa samim 3D modeliranjem i njegovim utjecajem u djelatnostima kao što su arhitektura, medicina, dizajn zabavnih sadržaja i druge. Potom se govori o programu Autodesk Maya koji je uzet kao programski alat za izradu praktičnog dijela završnog rada. U tom se poglavlju objašnjavaju alati i tehnike korištene u 3D modeliranju te se iste uspoređuju, pritom navodeći njihove prednosti i nedostatke. Također se prikazuju i objašnjavaju različiti načini teksturiranja i osvjetljenja scene. U nastavku se Maya uspoređuje sa nekolicinom drugih popularnih programa za 3D modeliranje. Predstavljene su sličnosti i razlike u radu s poligonima kod jednih i kod drugih. U praktičnom dijelu izrađen je model konceptnog automobila s priloženim setom slika završne kompozicije. Govori se oprocesu osmišljanja dizajna, izradi skice, osnovnog oblika, dodavanju rezolucije modelu, teksturiranju, postavljanju rasvjete te izradi završne kompozicije

Keywords

3D modeliranje; Autodesk Maya; Poligon; Renderiranje; Teksturiranje

Hrčak ID:

192135

URI

https://hrcak.srce.hr/192135

Publication date:

15.3.2016.

Article data in other languages: english

Visits: 1.480 *