Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22598/pi-be/2017.11.2.121

NOVI POSLOVNI MODEL U RASTUĆOJ E-SPORT INDUSTRIJI

Anita Radman Peša orcid id orcid.org/0000-0003-3767-0676 ; University of Zadar, Department of Economics
Dijana Čičin-Šain ; University of Zadar, Department of Economics
Toni Blažević ; University of Zadar, Department of Economics


Full text: english pdf 247 Kb

page 121-131

downloads: 10.835

cite


Abstract

E-sport, odnosno natjecateljsko igranje video igara, postaje rastućom industrijom te sve češćom temom raznih međunarodnih istraživanja. Svrha ovog istraživanja je smisliti novi, inovativni poslovni model na području e-sport industrije, koji će se moći primijeniti u obliku značajne poslovne prilike. Glavni ciljevi ovog rada uključuju određivanje ključnih sastavnica uspjeha e-sporta u rastućoj industriji video igara te prezentiranje nekih inovativnih načina upotrebe istih u vidu novih poslovnih prilika. Analizom pojma e-sport na nekoliko komponenti, analizira se njihova rentabilnost i mogućnost profitiranja većinom iz perspektive poduzetništva. Nadalje, određuje se segmentacija ciljnog tržišta e-sporta te se uspoređuje s tržištem tradicionalnog sporta, budući da se ta dva pojma trebaju promatrati zasebno, sudeći po raznim autorima.

Keywords

E-sport industrija; tržište e-sporta; segmentacija tržišta; poslovni model

Hrčak ID:

192703

URI

https://hrcak.srce.hr/192703

Publication date:

20.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 15.393 *