Business Excellence, Vol. 11 No. 2, 2017.
Review article
https://doi.org/10.22598/pi-be/2017.11.2.121
NOVI POSLOVNI MODEL U RASTUĆOJ E-SPORT INDUSTRIJI
Anita Radman Peša
orcid.org/0000-0003-3767-0676
; University of Zadar, Department of Economics
Dijana Čičin-Šain
; University of Zadar, Department of Economics
Toni Blažević
; University of Zadar, Department of Economics
Abstract
E-sport, odnosno natjecateljsko igranje video igara, postaje rastućom industrijom te sve češćom temom raznih međunarodnih istraživanja. Svrha ovog istraživanja je smisliti novi, inovativni poslovni model na području e-sport industrije, koji će se moći primijeniti u obliku značajne poslovne prilike. Glavni ciljevi ovog rada uključuju određivanje ključnih sastavnica uspjeha e-sporta u rastućoj industriji video igara te prezentiranje nekih inovativnih načina upotrebe istih u vidu novih poslovnih prilika. Analizom pojma e-sport na nekoliko komponenti, analizira se njihova rentabilnost i mogućnost profitiranja većinom iz perspektive poduzetništva. Nadalje, određuje se segmentacija ciljnog tržišta e-sporta te se uspoređuje s tržištem tradicionalnog sporta, budući da se ta dva pojma trebaju promatrati zasebno, sudeći po raznim autorima.
Keywords
E-sport industrija; tržište e-sporta; segmentacija tržišta; poslovni model
Hrčak ID:
192703
URI
Publication date:
20.12.2017.
Visits: 15.393 *