Original scientific paper
Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj
Iva Ivanković
orcid.org/0000-0001-5171-6509
; Kindergarten Potočnica, Zagreb, Croatia
Full text: english pdf 398 Kb
page 346-346
downloads: 357
cite
APA 6th Edition
Ivanković, I. (2017). Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj. Školski vjesnik, 66 (3.), 329-345. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/193276
MLA 8th Edition
Ivanković, Iva. "Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj." Školski vjesnik, vol. 66, no. 3., 2017, pp. 329-345. https://hrcak.srce.hr/193276. Accessed 20 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Ivanković, Iva. "Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj." Školski vjesnik 66, no. 3. (2017): 329-345. https://hrcak.srce.hr/193276
Harvard
Ivanković, I. (2017). 'Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj', Školski vjesnik, 66(3.), pp. 329-345. Available at: https://hrcak.srce.hr/193276 (Accessed 20 November 2024)
Vancouver
Ivanković I. Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj. Školski vjesnik [Internet]. 2017 [cited 2024 November 20];66(3.):329-345. Available from: https://hrcak.srce.hr/193276
IEEE
I. Ivanković, "Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj", Školski vjesnik, vol.66, no. 3., pp. 329-345, 2017. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/193276. [Accessed: 20 November 2024]
Full text: croatian pdf 398 Kb
page 329-345
downloads: 310
cite
APA 6th Edition
Ivanković, I. (2017). Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj. Školski vjesnik, 66 (3.), 329-345. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/193276
MLA 8th Edition
Ivanković, Iva. "Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj." Školski vjesnik, vol. 66, no. 3., 2017, pp. 329-345. https://hrcak.srce.hr/193276. Accessed 20 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Ivanković, Iva. "Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj." Školski vjesnik 66, no. 3. (2017): 329-345. https://hrcak.srce.hr/193276
Harvard
Ivanković, I. (2017). 'Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj', Školski vjesnik, 66(3.), pp. 329-345. Available at: https://hrcak.srce.hr/193276 (Accessed 20 November 2024)
Vancouver
Ivanković I. Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj. Školski vjesnik [Internet]. 2017 [cited 2024 November 20];66(3.):329-345. Available from: https://hrcak.srce.hr/193276
IEEE
I. Ivanković, "Poznavanje temeljnih odrednica interkulturalizma kod učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj", Školski vjesnik, vol.66, no. 3., pp. 329-345, 2017. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/193276. [Accessed: 20 November 2024]
Abstract
Polazeći od prikaza postojećih modela dvojezičnoga obrazovanja u svijetu, u ovome su radu prikazani rezultati istraživanja usporedbe poznavanja temeljnih odrednica interkulturalizma, stupnja zanimanja za teme iz područja interkulturalizma te mišljenja o njihovu uvođenju u pojedine nastavne predmete u osnovnoj i srednjoj školi između učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa i učenika polaznika redovitih gimnazija u Republici Hrvatskoj. Prema rezultatima dobivenim na uzorku od 630 učenika može se reći kako postoji statistički značajna razlika u poznavanju temeljnih odrednica interkulturalizma i to u korist učenika polaznika dvojezičnih gimnazijskih programa, što potvrđuje dosadašnja promišljanja kako se takvim obrazovanjem, uz višejezičnu kompetenciju, promiče i razvija i interkulturalna kompetencija. Rezultati ispitivanja osobnoga zanimanja učenika za interkulturalnu tematiku upućuju na činjenicu da učenici obaju uzoraka iskazuju zanimanje za interkulturalno učenje.
Keywords
dvojezičnost; dvojezično obrazovanje; interkulturalizam; interkulturalne odrednice
Hrčak ID:
193276
URI
https://hrcak.srce.hr/193276
Publication date:
21.9.2017.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.980
*