Skip to the main content

Original scientific paper

Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave

Ivana Paula Gortan-Carlin orcid id orcid.org/0000-0001-9277-4318 ; Faculty of Educational Sciences, University of Pula, Pula, Croatia
Snježana Močinić orcid id orcid.org/0000-0002-6230-2480 ; Faculty of Educational Sciences, University of Pula, Pula, Croatia


Full text: croatian pdf 327 Kb

page 511-526

downloads: 518

cite

Full text: english pdf 327 Kb

page 526-526

downloads: 1.048

cite


Abstract

Inicijalno obrazovanje priprema učitelje za izvođenje nastave Glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole u područjima: pjevanje, sviranje, slušanje i glazbeno stvaralaštvo. U radu se raspravlja o procesu stjecanja glazbenih kompetencija za izvođenje glazbenih aktivnosti u osnovnoj školi s obzirom na ishode učenja glazbenih kolegija tijekom petogodišnjeg učiteljskog studija. U empirijskom dijelu rada analizirali smo rezultate samoprocjene učitelja nižih razreda osnovnih škola (N=160) o glazbenim područjima i elementima koje oni koriste i smatraju važnim za izvođenje nastave Glazbene kulture. Ista pitanja postavljena su studentima integriranog Učiteljskog studija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=95) kako bismo utvrdili njihova mišljenja o važnosti stjecanja specifičnih glazbenih kompetencija za budući rad u nastavi Glazbene kulture. Autorice predlažu Kolbov model iskustvenog učenja kao jedan od mogućih rješenja za stjecanje glazbenih kompetencija u inicijalnom obrazovanju budućih učitelja.

Keywords

glazbena kultura; Kolbov model; metodika; osnovnoškolsko obrazovanje

Hrčak ID:

193649

URI

https://hrcak.srce.hr/193649

Publication date:

7.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.917 *