Original scientific paper
Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -
Ivan-Damir Anić
Sonja Radas
Full text: croatian pdf 128 Kb
page 66-86
downloads: 1.239
cite
APA 6th Edition
Anić, I. & Radas, S. (2006). Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -. Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (108), 66-86. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/18360
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir and Sonja Radas. "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 16, no. 108, 2006, pp. 66-86. https://hrcak.srce.hr/18360. Accessed 27 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir and Sonja Radas. "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -." Privredna kretanja i ekonomska politika 16, no. 108 (2006): 66-86. https://hrcak.srce.hr/18360
Harvard
Anić, I., and Radas, S. (2006). 'Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -', Privredna kretanja i ekonomska politika, 16(108), pp. 66-86. Available at: https://hrcak.srce.hr/18360 (Accessed 27 November 2024)
Vancouver
Anić I, Radas S. Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2006 [cited 2024 November 27];16(108):66-86. Available from: https://hrcak.srce.hr/18360
IEEE
I. Anić and S. Radas, "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.16, no. 108, pp. 66-86, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/18360. [Accessed: 27 November 2024]
Full text: english pdf 281 Kb
page 66-86
downloads: 6.830
cite
APA 6th Edition
Anić, I. & Radas, S. (2006). Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -. Privredna kretanja i ekonomska politika, 16 (108), 66-86. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/18360
MLA 8th Edition
Anić, Ivan-Damir and Sonja Radas. "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -." Privredna kretanja i ekonomska politika, vol. 16, no. 108, 2006, pp. 66-86. https://hrcak.srce.hr/18360. Accessed 27 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Anić, Ivan-Damir and Sonja Radas. "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -." Privredna kretanja i ekonomska politika 16, no. 108 (2006): 66-86. https://hrcak.srce.hr/18360
Harvard
Anić, I., and Radas, S. (2006). 'Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -', Privredna kretanja i ekonomska politika, 16(108), pp. 66-86. Available at: https://hrcak.srce.hr/18360 (Accessed 27 November 2024)
Vancouver
Anić I, Radas S. Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -. Privredna kretanja i ekonomska politika [Internet]. 2006 [cited 2024 November 27];16(108):66-86. Available from: https://hrcak.srce.hr/18360
IEEE
I. Anić and S. Radas, "Utjecaj zadovoljstva i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici - Analiza slučaja hipermarketa u Hrvatskoj -", Privredna kretanja i ekonomska politika, vol.16, no. 108, pp. 66-86, 2006. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/18360. [Accessed: 27 November 2024]
Abstract
Ovaj članak istražuje utjecaj zadovoljstva kupovinama i demografskih čimbenika na lojalnost potrošača prodavaonici. Kako bi se prikupili podaci za analizu, provedeno je anketiranje potrošača u hipermarketu velikog trgovačkog lanca u Hrvatskoj. U testiranju modela korištene su metode deskriptivne statistike i analiza regresije. Rezultati istraživanja potvrđuju očekivane veze između varijabli u modelu. Zadovoljstvo kupovinama, veličina obitelji i dob ispitanika važni su čimbenici koji utječu na rast konativne lojalnosti. Žene su lojalnije od muškaraca, a kupci koji stanuju blizu prodavaonice pokazuju veću razinu lojalnosti hipermarketu od kupaca koji su udaljeniji od prodavaonice. Suprotno očekivanjima, dohodak kupaca ne utječe na konativnu lojalnost. Idući važan rezultat studije jest da postoji veza između konativne i akcijske lojalnosti. Značenje ovog modela za maloprodavače je u tome što oni mogu korištenjem dobivenih informacija predvidjeti čimbenike koji utječu na lojalnost i kreirati takvu maloprodajnu strategiju koja će povećati zadovoljstvo kupovinama, konativnu i akcijsku lojalnost, što ima učinak na povećanje prometa prodavaonice.
Keywords
zadovoljstvo; demografski čimbenici; lojalnost prodavaonici i hipermarket
Hrčak ID:
18360
URI
https://hrcak.srce.hr/18360
Publication date:
15.10.2006.
Article data in other languages:
english
Visits: 11.050
*