Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2414

Analiza odnos između ishoda učenja studijskih programa i predmeta

Vedran Juričić ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb
Vladimir Mateljan ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb


Full text: english pdf 244 Kb

page 1041-1057

downloads: 454

cite

Full text: croatian pdf 244 Kb

page 1041-1057

downloads: 409

cite


Abstract

U radu se analiziraju ishodi učenja studijskih programa i predmeta na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te povezuju s razinama Bloomove taksonomije, kako bi se utvrdili njihovi međusobni odnosi. Analiza je pokazala da postoji statistički značajna razlika u razinama ishoda učenja između studija i predmeta koji se na njima izvode. Kod ishoda studija izraženije su više razine kognitivne, afektivne i psihomotoričke domene. Također je utvrđena razlika između predmeta na preddiplomskoj i diplomskoj razini studija, koja je u skladu s očekivanjima jer ishodi učenja na preddiplomskoj razini studija imaju niže razine kognitivne i afektivne domene. Analiza obaveznih i izbornih predmeta pokazala je da je kod izbornih predmeta izraženija kognitivna domena, a da je kod obaveznih predmeta izraženija afektivna domena.

Keywords

Bloomova taksonomija; usporedba ishoda učenja; razina ishoda učenja

Hrčak ID:

193779

URI

https://hrcak.srce.hr/193779

Publication date:

29.12.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 2.123 *