Original scientific paper
https://doi.org/10.15516/cje.v19i4.2564
Nastavni pristup obrnute učionice uutemeljen na 5E modelu ciklusa učenja
Gülsüm Aşıksoy
; Department of Computer Education and Instructional Technology, Atatürk Faculty of Education, Near East University
Fezile Ozdamli
; Department of Computer Education and Instructional Technology, Atatürk Faculty of Education, Near East University
Abstract
Cilj ovog istraživanje bio je odrediti utjecaj nastavnog pristupa obrnute učionice koji se temelji na 5E modelu ciklusa učenja, nazvan 5ELFA, na postignuća studenata u kolegiju Fizike. Cilj je također bio i utvrditi mišljenja učenika o takvom pristupu. Ovo istraživanje, koje je provedeno primjenom mješovitih metoda, obuhvatilo je 94 studenta tehničkih znanosti koji su upisali kolegij Fizika 101. U istraživanju u kojem se koristio dizajn s predtestom i posttestom za kontrolnu skupinu studenti su bili nasumično raspodijeljeni u eksperimentalnu i u kontrolnu skupinu. Dok se u radu sa studentima u eksperimentalnoj skupini na nastavi iz kolegija Fizike koristio pristup obrnute učionice utemeljen na 5E modelu ciklusa učenja tijekom 10 tjedana, u kontrolnoj se skupini koristio samo 5E model ciklusa učenja. Kvantitativni podaci prikupljeni su s pomoću testa postignuća iz Fizike, a kvalitativni su podaci prikupljeni putem polustrukturiranih intervjua. Rezultati su pokazali da je uspjeh studenata iz eksperimentalne skupine na posttestu postignuća iz Fizike bio znatno veći od uspjeha studenata iz kontrolne skupine. Intervjui s dobrovoljcima iz eksperimentalne skupine otkrili su da je većina studenata imala pozitivno mišljenje o pristupu obrnute učionice i da su smatrali kako je on imao pozitivan utjecaj na kolegij Fizike.
Keywords
: 5E model učenja; obrnuta učionica; visoko obrazovanje; obrazovanje u području Fizike
Hrčak ID:
193773
URI
Publication date:
29.12.2017.
Visits: 3.163 *