Review article
Strateški pristup izlasku poduzetnika na međunarodno tržište
Marko Kolaković
; Ekonomski fakultet Zagreb
Abstract
Cilj ovoga rada je prikazati mogućnosti i strateške opcije koje poduzetnicima stoje danas na
raspolaganju prilikom odluke o izlasku na međunarodno tržište. Ovim radom želi se naglasiti
nužnost kvalitetne pripreme kao i strateškog promišljanja prilikom izbora nastupa
na ciljanom međunarodnom tržištu. U tom kontekstu promatra se i nastup hrvatskih poduzetnika
na međunarodnom tržištu sa ciljem promicanja primjene znanstvenih spoznaja
na ovom području ali i poticanja daljnjeg istraživanja strateških poduzetničkih opcija međunarodnog
poslovanja sa ciljem porasta intenziteta njihove šire primjene.
Keywords
međunarodno tržište; poduzetničke opcije; poduzetničke strategije; hrvatska mala i srednja poduzeća
Hrčak ID:
195847
URI
Publication date:
26.2.2018.
Visits: 6.665 *