Skip to the main content

Review article

Strateški pristup izlasku poduzetnika na međunarodno tržište

Marko Kolaković ; Ekonomski fakultet Zagreb


Full text: croatian pdf 283 Kb

page 107-123

downloads: 5.601

cite


Abstract

Cilj ovoga rada je prikazati mogućnosti i strateške opcije koje poduzetnicima stoje danas na
raspolaganju prilikom odluke o izlasku na međunarodno tržište. Ovim radom želi se naglasiti
nužnost kvalitetne pripreme kao i strateškog promišljanja prilikom izbora nastupa
na ciljanom međunarodnom tržištu. U tom kontekstu promatra se i nastup hrvatskih poduzetnika
na međunarodnom tržištu sa ciljem promicanja primjene znanstvenih spoznaja
na ovom području ali i poticanja daljnjeg istraživanja strateških poduzetničkih opcija međunarodnog
poslovanja sa ciljem porasta intenziteta njihove šire primjene.

Keywords

međunarodno tržište; poduzetničke opcije; poduzetničke strategije; hrvatska mala i srednja poduzeća

Hrčak ID:

195847

URI

https://hrcak.srce.hr/195847

Publication date:

26.2.2018.

Visits: 6.665 *