Skip to the main content

Other

PRIMJENA VRIJEDNOSTI SOCIJALNOG RADA U IZOBRAZBI SOCIJALNIH RADNIKA

Ksenija Napan ; Department of Social Work, Faculty of Law, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 267 Kb

page 137-143

downloads: 446

cite


Abstract

Želimo li podržati studente u tome da prihvaćene vrijednosti u socijalnom radu uistinu i provode u praksi, nužno je ugraditi te vrijednosti u program i način izvođenja studija. Humanistički pristup suprotstavlja se paternalističkom, a student od pasivnog korisnika postaje aktivni sudionik u procesu vlastite edukacije. Pretpostavlja se da će student prema kojem se profesori i terenski instruktori odnose kao prema odgovornom i autonomnom ljudskom biću biti spremniji usvojiti vrijednosti u socijalnom radu i znati ih istinski primijeniti u stvarnim životnim situacijama. Vježbanje fleksibilnosti, razgovori o predrasudama i etičkim dilemama u praksi socijalnog rada pomažu razvijanju studenata u kompetentne profesionalce. Od “sveznajućih” prenosilaca poznatih znanja profesori, terenski instruktori i studenti postaju suradnici i istraživači uključeni u zajednički proces spoznavanja djelotvornih metoda rada. Takvim pristupom podržavamo studentovu kreativnost, a samim time povećava se i njegova zainteresiranost za studij.

Keywords

Hrčak ID:

198094

URI

https://hrcak.srce.hr/198094

Publication date:

9.12.1994.

Article data in other languages: english

Visits: 969 *