Annual of social work, Vol. 1 No. 1, 1994.
Other
PRIMJENA VRIJEDNOSTI SOCIJALNOG RADA U IZOBRAZBI SOCIJALNIH RADNIKA
Ksenija Napan
; Department of Social Work, Faculty of Law, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Abstract
Želimo li podržati studente u tome da prihvaćene vrijednosti u socijalnom radu uistinu i provode u praksi, nužno je ugraditi te vrijednosti u program i način izvođenja studija. Humanistički pristup suprotstavlja se paternalističkom, a student od pasivnog korisnika postaje aktivni sudionik u procesu vlastite edukacije. Pretpostavlja se da će student prema kojem se profesori i terenski instruktori odnose kao prema odgovornom i autonomnom ljudskom biću biti spremniji usvojiti vrijednosti u socijalnom radu i znati ih istinski primijeniti u stvarnim životnim situacijama. Vježbanje fleksibilnosti, razgovori o predrasudama i etičkim dilemama u praksi socijalnog rada pomažu razvijanju studenata u kompetentne profesionalce. Od “sveznajućih” prenosilaca poznatih znanja profesori, terenski instruktori i studenti postaju suradnici i istraživači uključeni u zajednički proces spoznavanja djelotvornih metoda rada. Takvim pristupom podržavamo studentovu kreativnost, a samim time povećava se i njegova zainteresiranost za studij.
Keywords
Hrčak ID:
198094
URI
Publication date:
9.12.1994.
Visits: 1.465 *