Skip to the main content

Review article

DRUŠTVENE MREŽE KAO MEDIJ PROMOCIJE TURISTIČKIH ODREDIŠTA KOD MLADIH

Vedrana Anđelić ; Croatian Institute for Emergency Medicine, Zagreb, Croatia
Tanja Grmuša ; Zagreb School of Business, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 694 Kb

page 182-193

downloads: 3.708

cite


Abstract

Uspjeh turističke destinacije na tržištu, u vrijeme napredne tehnologije i velikih očekivanja ljudi, postaje sve teže postići bez kvalitetne prisutnosti na internetu. Komunikacijske i marketinške strategije u digitalno doba moraju udovoljiti zahtjevu suvremenog čovjeka koji želi da mu se pristupa jedinstveno i u skladu s njegovim potrebama. To je posebice izraženo kod mladih kao najzahtjevnije skupine potrošača, koji odluku o odabiru turističke destinacije donose na temelju informacija koje konzumiraju putem brojnih komunikacijskih kanala, pri čemu prednjače društvene mreže. Ovaj rad analizira povezanost između društvenih mreža, kao suvremenog sredstva za prenošenje informacija, s donošenjem odluke o odabiru turističke destinacije kod studentske populacije. Istraživački dio rada nastoji ispitati načine korištenja društvenih mreža kod studentske populacije za odabir lokacije odmora, utvrditi razlike o ulozi društvenih mreža pri donošenju odluke o odabiru turističke destinacije s obzirom na dob i financijski status ispitanika te analizirati njihovu praksu dijeljenja iskustava s ostalim korisnicima. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 100 ispitanika metodom ankete, među studentima Specijalističkog diplomskog stručnog studija marketinga i komunikacija Visoke poslovne škole Zagreb s pravom javnosti.

Keywords

turistička destinacija; internetske platforme; studentska populacija; društvene mreže; anketa

Hrčak ID:

199663

URI

https://hrcak.srce.hr/199663

Publication date:

30.10.2017.

Article data in other languages: english

Visits: 6.761 *