Skip to the main content

Review article

Obrazovanje za društveni razvoj

Antun Šundalić orcid id orcid.org/0000-0001-9261-834X ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Anela Mičić


Full text: croatian pdf 805 Kb

page 119-129

downloads: 2.811

cite


Abstract

Put prihvaćanja obrazovanja i znanosti kao društveno potrebne djelatnosti bio je dug i prepun zapreka. Industrijalizacija je kroz 19. stoljeće pokazala da je znanost ključna poluga tehnološkog napretka, a
onda i društvenog razvitka. Kako je svaka tehnološka inovacija u biti primjena novih znanstvenih spoznaja, obrazovanje je postalo nužnim u pristupu i uporabi takve tehnologije.
Dvije su koncepcije današnjeg pristupa razvoju obrazovanja: koncepcija cijeloživotnog učenja i kocepcija društva koje uči. Ove su koncepcije tehnološki uvjetovane, ali i tržišno nametnute svim društvima današnjice. Stoga je svakoj zemlji, i Hrvatskoj dakako, razvoj obrazovnog sustava koji će odgovarati zahtjevima vremena postao urgentnim zadatkom.

Keywords

obrazovanje; društvo; koncepcija cijeloživotnog učenja; koncepcija društva koje uči; društvo znanja

Hrčak ID:

199772

URI

https://hrcak.srce.hr/199772

Publication date:

15.12.2006.

Visits: 3.424 *