Skip to the main content

Review article

Istraživanje tržišta (marketinga) - vještina i (ili) znanost

Ljubomir Baban ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Full text: croatian pdf 402 Kb

page 67-73

downloads: 6.054

cite


Abstract

Istraživanje tržišta (marketinga) zadovoljava sve elemente koji determiniraju znanost. Ono je predstavnik interdisciplinarnih istraživanja. Koristi se metodama i tehnikama komplementarnih znanstvenih disciplina (psihologije, sociologije, demografije, itd.), ali razvija i svoje metode.
Istraživanje tržišta, s obzirom na današnju razinu svog razvoja, omogućava bilateralni i multilateralni protok informacija i znanja s komplementarnim znanstvenim disciplinama.

Keywords

istraživanje tržišta (marketinga); znanost; vještina; istina; hipoteza; metode istraživanja tržišta

Hrčak ID:

200026

URI

https://hrcak.srce.hr/200026

Publication date:

15.9.2004.

Visits: 7.094 *