Skip to the main content

Review article

ZNAČAJ I ULOGA DESTINACIJSKOG MENADŽMENTA - Model upravljanja turističkom destinacijom Opatija

Andreja Rudančić orcid id orcid.org/0000-0002-1075-2906 ; Libertas međunarodno sveučilište


Full text: croatian pdf 1.379 Kb

page 97-118

downloads: 1.994

cite


Abstract

Kvaliteta i inovacija turističkog proizvoda postaju odlučujućim čimbenicima u konkurentskoj utakmici na turističkom tržištu. U takvim uvjetima destinacijski menadžment dobiva veliku šansu, ali i odgovornost za poslovanje turističke organizacije čiji se rezultati ogledaju u razvoju i unaprjeđenju turističke destinacije. U različitoj recentnoj literaturi nije definiran idealan model upravljanja turističkom destinacijom, ali sagledavanjem njezine kompleksnosti, a osobito njezinih podsustava i stupnja njezine turističke razvijenosti mogu se primijeniti različiti modeli upravljanja. Grad Opatija kao renomirana turistička destinacija je dostigla stupanj gdje joj je potreban zaokret u smislu upravljanja jer će na njen turizma u
budućnosti utjecati mnogo čimbenika, ali najvažniji će biti tehnologija i suvremeni zahtjevi potražnje, odnosno turista. U kontekstu budućega upravljanja Opatijom kao destinacijom, trebalo bi se usmjeriti na ustrojavanje DMO-a Grada Opatije.

Keywords

destinacija; destinacijski menadžment; turizam; turistička destinacija Opatija

Hrčak ID:

201215

URI

https://hrcak.srce.hr/201215

Publication date:

1.5.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 3.676 *