Business Excellence, Vol. 12 No. 1, 2018.
Review article
https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.117
PERCEPCIJA DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI OD STRANE ZAPOSLENIKA PODUZEĆA U BOSNI I HERCEGOVINI
Admir Čavalić
orcid.org/0000-0003-2639-5533
; Faculty of Economics, University of Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Damir Bećirović
; International Business-Information Academy Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Abstract
Kompanija slijedi koncept društveno odgovornog poslovanja kada i pored svojih osnovnih ekonomskih funkcija, ispunjava i druge funkcije u cilju postizanja širih društvenih ciljeva. Korporativna društvena odgovornost predstavlja imperativ u modernom svijetu poslovanja dok je u teoriji još uvijek predmet rasprave. Ipak, unutar različitih teorija,
postoji određen konsenzus i to vezano za razumijevanje važnosti dionika kompanije i postojanja različitih nivoa socijalno društvenih aktivnosti. Glavni cilj ovog rada je istražiti i analizirati percepcije zaposlenika prema društveno odgovornim aktivnostima u Bosni i Hercegovini. Rad će prikazati istraživanje percepcija 100 predstavnika kompanija o društvenoj odgovornosti, uz analizu utjecaja sociodemografskih faktora i karakteristika posla na njihove stavove. Također, ovaj rad, kao dodatak zaključku, navodi preporuke za
poboljšanje trenutnog stanja korporativne društvene odgovornosti u Bosni i Hercegovini.
Keywords
Korporativna društvena odgovornost; dionici; kompanije u Bosni i Hercegovini
Hrčak ID:
205072
URI
Publication date:
15.7.2018.
Visits: 2.121 *