Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.22598/pi-be/2018.12.1.117

PERCEPCIJA DRUŠTVENE ODGOVORNOSTI OD STRANE ZAPOSLENIKA PODUZEĆA U BOSNI I HERCEGOVINI

Admir Čavalić orcid id orcid.org/0000-0003-2639-5533 ; Faculty of Economics, University of Tuzla, Bosnia and Herzegovina
Damir Bećirović ; International Business-Information Academy Tuzla, Bosnia and Herzegovina


Full text: english pdf 157 Kb

page 117-128

downloads: 758

cite


Abstract

Kompanija slijedi koncept društveno odgovornog poslovanja kada i pored svojih osnovnih ekonomskih funkcija, ispunjava i druge funkcije u cilju postizanja širih društvenih ciljeva. Korporativna društvena odgovornost predstavlja imperativ u modernom svijetu poslovanja dok je u teoriji još uvijek predmet rasprave. Ipak, unutar različitih teorija,
postoji određen konsenzus i to vezano za razumijevanje važnosti dionika kompanije i postojanja različitih nivoa socijalno društvenih aktivnosti. Glavni cilj ovog rada je istražiti i analizirati percepcije zaposlenika prema društveno odgovornim aktivnostima u Bosni i Hercegovini. Rad će prikazati istraživanje percepcija 100 predstavnika kompanija o društvenoj odgovornosti, uz analizu utjecaja sociodemografskih faktora i karakteristika posla na njihove stavove. Također, ovaj rad, kao dodatak zaključku, navodi preporuke za
poboljšanje trenutnog stanja korporativne društvene odgovornosti u Bosni i Hercegovini.

Keywords

Korporativna društvena odgovornost; dionici; kompanije u Bosni i Hercegovini

Hrčak ID:

205072

URI

https://hrcak.srce.hr/205072

Publication date:

15.7.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.089 *