Conference paper
Organiziranost tržišta poljoprivredno-prehrambenih proizvoda u Istri
Desimir Bošković
; Institute of Agriculture and Tourism Poreč, Poreč, Croatia
Abstract
Turizam i poljoprivreda prioritetni su pravci dugoročnog razvoja gospodarstva Hrvatske. Najznačajnija sprega ovih dvaju gospodarskih sektora ostvaruje se putem turističke potrošnje, čiji se najveći dio odnosi na potrošnju hrane. Poljoprivreda svoj interes u pogledu plasmana svojih proizvoda na turističkom tržištu kod nas koji je u usponu i sve zahtjevniji glede količina, asortimana i kvalitete, vidi u tome što se preko potrošnje inozemnih turista vrši i direktan izvoz tih proizvoda. Dio poljoprivređno-prehrambenih proizvoda koji se troši u turizmu teško bi se mogao izvesti zbog nepovoljnog asortimana, kvalitete i visokih cijena.
Imajući sve to u vidu, autor u ovom referatu analizira dosadašnju poljoprivrednu proizvodnju u Istri, tržište potrošnje poljoprivređno-prehrambenih proizvoda, i to kako po pojedinim segmentima, tako i ukupno s bilancom moguće proizvodnje i potrošnje do 2000. godine. U dijelu marketinga poljoprivređno-prehrambenih proizvoda govori se o njegovu značenju u modernoj proizvodnji, neophodnosti primjene, organizaciji marketinga u poljoprivredi, te organizaciji funkcija prometa-plasmana i dr. dopunske finalizacijske funkcije, s ciljem povećanja poljoprivredne proizvodnje i zadovoljavanja zahtjeva kako ukupne tako i turističke potrošnje u Istri kao najrazvijenijoj turističkoj regiji u zemlji.
Keywords
poljoprivredna proizvodnja; tržište; potrošnja; turistička potrošnja; ponuda; marketing
Hrčak ID:
206401
URI
Publication date:
14.1.2000.
Visits: 1.247 *