Skip to the main content

Review article

Analiza odnosa učenika prema tradicionalnim i suvremenima oblicima nastave

Dejana Babić Hajduković ; Doctoral course of culturology, Postgraduate school of social sciences and humanities, Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Croatia


Full text: english pdf 274 Kb

page 177-191

downloads: 496

cite


Abstract

Evolutivni procesi u tehničko-tehnološkom smislu, posebice oni iz domene informacijsko-komunikacijskih tehnologija, oblikuju društveni razvitak, a kroz to utječu i na stanje u obrazovnom sustavu. Danas, kada se svako dijete „rodi s računalom i mobitelom“ i kada djeca stasaju, prate i redovito koriste zadnje inačice strojnih i programskih podsustava, postavlja se problem utvrditi kako učenici doživljavaju tradicionalne oblike nastave te što bi za njih značilo kada bi se škole u Republici Hrvatskoj adaptirale na nastavu koja odgovara novom mileniju.
Cilj je stoga provedenog istraživanjima utvrditi kakav je odnos učenika prema tradicionalnim i suvremenim nastavnim metodama te sagledati mogućnost poboljšanja nastavnog procesa u osnovnim školama Republike Hrvatske. Istraživanje je provedeno na uzorku od 498 učenika 7. i 8. razreda osnovnih škola Osječko-baranjske županije. Rezultati su istraživanja pokazali da su učenici skloni kombinaciji tradicionalnog i suvremenog izvođenja nastave. Rezultati dobiveni ispitivanjem ukazuju na nužnost promjena i potrebu osuvremenjivanja nastave u osnovnim školama, ali i na potrebu kvalitetne kombinacije tradicionalnih i suvremenih oblika nastave.

Keywords

informatička oprema; tradicionalna nastava; e-učenje; suvremena nastava; Web 2. 0

Hrčak ID:

206860

URI

https://hrcak.srce.hr/206860

Publication date:

10.9.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.545 *