Skip to the main content

Professional paper

Muzejske radionice i razvoj višestrukih inteligencija

Vedrana Kristić


Full text: croatian pdf 573 Kb

page 28-52

downloads: 299

cite


Abstract

U muzeju je potrebno omogućiti korištenje raznim vrstama značenjskih izvora (tekstom, slikama, zvukom, predmetima za rukovanje, digitalnim izvorima i sl.) te aktivnosti kojima bi se razvili višestruki potencijali muzejskih posjetitelja. Prilika je za muzeje da budu alternativan način razvoja inteligencija koje su u školskim programima nerijetko zapostavljene. U radu se stoga predlaže model vrednovanja muzejskih radionica, odnosno obrazovnih aktivnosti koje potiču razvoj određenih inteligencija, i to prema Gardnerovoj teoriji višestrukih inteligencija.

Keywords

Muzejska pedagogija; Muzejske radionice; Evaluacija; Arheološki muzej u Zagrebu

Hrčak ID:

207385

URI

https://hrcak.srce.hr/207385

Publication date:

6.3.2018.

Visits: 905 *