Preliminary communication
Istraživanje potreba i zadovoljstva nautičara u ACI marinama
Daniela Gračan
orcid.org/0000-0002-3847-7280
; Sveučilište u Rijeci
Maja Uran
; Visoka škola za turizam Portorož
Abstract
Koncepcija tržišnog poslovanja nameće potrebu da istraživanju tržišta posvetimo posebnu pozornost. U radu su navedeni rezultati istraživanja na temelju provedene ankete u šest odabramh ACI marina. Dobiveni rezultati uspoređeni su s rezultatima istovjetnog istraživanja TOMAS NAUTIKA 2001, koje je proveo lnstitut za turizam, Zagreb. Na temelju podataka o potrebama, željama, stavovima i zapažanjima nautičkih turista te ocjenom performansi navodi se način i mogućnost poboljšanja poslovanja i ponude ACI Cluba, nautičkog turizma a tako i hrvatskog turizma uopće.
Keywords
nautički turizam; ACI klub; istraživanje tržišta; strategija razvoja
Hrčak ID:
207399
URI
Publication date:
26.12.2002.
Visits: 982 *