Skip to the main content

Preliminary communication

STUDENTSKI MEDIJI U DIGITALNOME DRUŠTVU

Ilija Musa orcid id orcid.org/0000-0003-0465-4899 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru
Maja Ereš orcid id orcid.org/0000-0003-4857-0785 ; Sveučilište u Mostaru
Petra Jakić ; Sveučilište u Mostaru


Full text: english pdf 29 Kb

page 133-133

downloads: 185

cite

Full text: croatian pdf 196 Kb

page 118-132

downloads: 511

cite


Abstract

Suvremeni čovjek, živeći u današnjem društvu, oslonjen na pametne telefone, društvene mreže, internetske portale i informativne aplikacije, mijenja i sam sustav međusobne komunikacije. Razvoj novih tehnologija neupitno pozitivno utječe na rast broja medijskih kuća, olakšava mogućnost pristupa informacijama i njihova prijenosa zainteresiranim javnostima. Informacija postaje globalna roba, a samim time se i način medijskog funkcioniranja prilagodio novonastalim životnim uvjetima. Digitalna revolucija najviše pogoduje razvoju studentskih medija jer su studenti i drugi mladi zapravo generacija interneta i društvenih medija te prate trendove modernih tehnologija. Napredak medijske infrastrukture i konvergencije omogućio je, uz jednostavnije održavanje studentskih praksi, i razvoj i nastanak studentskih medija kakve danas poznajemo. Djelovanje studentskih medija, o kojima je i riječ u ovome radu, potpomaže vidljivost studentskoga rada i afirmaciju studenata koji objavljuju uratke u studentskim medijima među populacijom koja prati te medije. Isto tako, potpomaže i mogućnost prepoznavanja izvrsnih studenata među poslodavcima. Cilj visokoškolskoga obrazovanja je pružiti mogućnost stjecanja kompetencija potrebnih za pronalazak poslova koji se nude na suvremenome tržištu rada, pa će onda i taj posao biti puno lakši u današnjem digitalnom društvu.

Keywords

studentski mediji; digitalno društvo; konvergencija; kompetencije; tržište rada

Hrčak ID:

212441

URI

https://hrcak.srce.hr/212441

Publication date:

29.11.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 2.025 *