Skip to the main content

Preliminary communication

UPORABA INTERNETA U ODNOSIMA S INVESTITORIMA KOMPANIJA U BOSNI I HERCEGOVINI

Nenad Brkić orcid id orcid.org/0000-0002-3251-6592 ; Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu
Emir Kurtović ; Ekonomski fakultet Univerziteta u Sarajevu
Neira Gurda ; Mašinski fakultet Univerziteta u Sarajevu


Full text: english pdf 27 Kb

page 232-232

downloads: 144

cite

Full text: croatian pdf 366 Kb

page 204-231

downloads: 380

cite


Abstract

U današnje vrijeme od kompanija se zahtijeva pružanje aktualnih i upotrebljivih informacija. Kako bi se prilagodile tim promjenama, kompanije su počele koristiti internet kao kanal za odnose s investitorima. Mrežne stranice kompanija zamišljene su tako da pružaju širok raspon financijskih informacija vezanih za poslovanje kompanije, kao i nefinancijskih informacija koje mogu biti važne za financijsku javnost. Tema ovoga rada je istraživanje uporabe interneta u provođenju aktivnosti odnosa s investitorima. Pregledom i analizom literature u radu je prikazana važnost razvoja internetskih stranica te kako se odgovarajućim načinom njihove uporabe može utjecati na upravljanje aktivnostima odnosa s investitorima. U tu je svrhu provedeno istraživanje utjecaja primjene interneta u provođenju aktivnosti s investitorima na tržištu Bosne i Hercegovine. Korištena metodologija obuhvatila je anketiranje kompanija na prigodnu uzorku. Analiza provedena na web stranicama bosanskohercegovačkih kompanija, čijim se dionicama najviše trgovalo na burzi, pokazala je da postoji svijest o važnosti uporabe interneta u komunikaciji s investitorima. Međutim, pokazalo se da u segmentu uporabe novih internetskih alata ima puno prostora za unaprjeđenje kod većine kompanija.

Keywords

investitor; internet; mrežna stranica; odnosi s investitorima; financijsko izvještavanje

Hrčak ID:

212445

URI

https://hrcak.srce.hr/212445

Publication date:

29.11.2018.

Article data in other languages: english

Visits: 1.174 *