Original scientific paper
Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji
Katarina Zadnik
; Academy of Music, University of Ljubljana, Ljubljana, Slovenia
Full text: english pdf 258 Kb
page 5-16
downloads: 214
cite
APA 6th Edition
Zadnik, K. (2018). Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji. Školski vjesnik, 67 (1), 16-16. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/213804
MLA 8th Edition
Zadnik, Katarina. "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji." Školski vjesnik, vol. 67, no. 1, 2018, pp. 16-16. https://hrcak.srce.hr/213804. Accessed 23 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Zadnik, Katarina. "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji." Školski vjesnik 67, no. 1 (2018): 16-16. https://hrcak.srce.hr/213804
Harvard
Zadnik, K. (2018). 'Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji', Školski vjesnik, 67(1), pp. 16-16. Available at: https://hrcak.srce.hr/213804 (Accessed 23 November 2024)
Vancouver
Zadnik K. Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [cited 2024 November 23];67(1):16-16. Available from: https://hrcak.srce.hr/213804
IEEE
K. Zadnik, "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji", Školski vjesnik, vol.67, no. 1, pp. 16-16, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/213804. [Accessed: 23 November 2024]
Full text: croatian pdf 258 Kb
page 16-16
downloads: 357
cite
APA 6th Edition
Zadnik, K. (2018). Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji. Školski vjesnik, 67 (1), 16-16. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/213804
MLA 8th Edition
Zadnik, Katarina. "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji." Školski vjesnik, vol. 67, no. 1, 2018, pp. 16-16. https://hrcak.srce.hr/213804. Accessed 23 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Zadnik, Katarina. "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji." Školski vjesnik 67, no. 1 (2018): 16-16. https://hrcak.srce.hr/213804
Harvard
Zadnik, K. (2018). 'Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji', Školski vjesnik, 67(1), pp. 16-16. Available at: https://hrcak.srce.hr/213804 (Accessed 23 November 2024)
Vancouver
Zadnik K. Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [cited 2024 November 23];67(1):16-16. Available from: https://hrcak.srce.hr/213804
IEEE
K. Zadnik, "Uticaji pedagoške prakse u razvoju kompetencija studenata i predmeta Nauk o glazbi u osnovnoj glazbenoj školi u Sloveniji", Školski vjesnik, vol.67, no. 1, pp. 16-16, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/213804. [Accessed: 23 November 2024]
Abstract
Pedagoška praksa, koja ima dugačku tradiciju na odjelu za glazbenu pedagogiju na Akademiji za glazbu u Ljubljani, predstavlja temeljnu vezu između muzičkog obrazovanja na osnovnoj i visokošolskoj razini.Aktivna uključenost studenata u nastavu grupnog predmeta Nauk o glazbi predstavlja direktnu vezu sa pedagoškom praksom u osnovnoj glazbenoj školi i omogućava uvid u trenutačnu situaciju na obije razine obrazovanja.Studenti razvijaju kompetencije za nastavu predmeta Nauk o glazbi kroz predmete Specijalna glazbena didaktika i Pedagoška praksa na magistrskoj razini postdiplomskog studija.Analiza podatka, prikupljenih u periodu od 2012. do 2015. godine iz studentskih dnevnika i anketa, pokazala je da studenti sagledavaju i evaluiraju svoje kompetencije, stečene kroz oba predmeta, veoma važna za njihov budući profesionalni razvoj.Trogodišnje opservacije pokazale su potrebu za promjenama kurikuluma, kroskurikularnim povezivanjem sa individualnom instrumentalnom nastavom, te permanentnim obrazovanjem na području rada sa učenicima sa posebnim obrazovnim potreba.
Keywords
budući glazbeni nastavnici; Glazbena pedagogija; magistarske studije; osnovno muzičko obrazovanje; studije
Hrčak ID:
213804
URI
https://hrcak.srce.hr/213804
Publication date:
29.6.2018.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.561
*