Preliminary communication
Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva
Dženeta Camović
; Filozofski fakultet u Sarajevu, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Full text: croatian pdf 322 Kb
page 60-80
downloads: 1.914
cite
APA 6th Edition
Camović, Dž. (2018). Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva. Školski vjesnik, 67 (1), 60-80. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/213806
MLA 8th Edition
Camović, Dženeta. "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva." Školski vjesnik, vol. 67, no. 1, 2018, pp. 60-80. https://hrcak.srce.hr/213806. Accessed 23 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Camović, Dženeta. "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva." Školski vjesnik 67, no. 1 (2018): 60-80. https://hrcak.srce.hr/213806
Harvard
Camović, Dž. (2018). 'Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva', Školski vjesnik, 67(1), pp. 60-80. Available at: https://hrcak.srce.hr/213806 (Accessed 23 November 2024)
Vancouver
Camović Dž. Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [cited 2024 November 23];67(1):60-80. Available from: https://hrcak.srce.hr/213806
IEEE
Dž. Camović, "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva", Školski vjesnik, vol.67, no. 1, pp. 60-80, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/213806. [Accessed: 23 November 2024]
Full text: english pdf 322 Kb
page 80-80
downloads: 217
cite
APA 6th Edition
Camović, Dž. (2018). Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva. Školski vjesnik, 67 (1), 60-80. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/213806
MLA 8th Edition
Camović, Dženeta. "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva." Školski vjesnik, vol. 67, no. 1, 2018, pp. 60-80. https://hrcak.srce.hr/213806. Accessed 23 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Camović, Dženeta. "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva." Školski vjesnik 67, no. 1 (2018): 60-80. https://hrcak.srce.hr/213806
Harvard
Camović, Dž. (2018). 'Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva', Školski vjesnik, 67(1), pp. 60-80. Available at: https://hrcak.srce.hr/213806 (Accessed 23 November 2024)
Vancouver
Camović Dž. Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [cited 2024 November 23];67(1):60-80. Available from: https://hrcak.srce.hr/213806
IEEE
Dž. Camović, "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva", Školski vjesnik, vol.67, no. 1, pp. 60-80, 2018. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/213806. [Accessed: 23 November 2024]
Abstract
Ovaj se rad bavi propitivanjem značaja jednog programa roditeljstva za roditelje koji su u njemu sudjelovali. Program je organiziran kroz model akcijskog istraživanja, u svrhu osnaživanja roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja u obiteljskom okruženju. Istraživanje je trajalo sedam tjedana i uključilo je analizu refleksivnih komentara sudionika, dokumentiranih kroz refleksije na radionicama, kao i kroz svakodnevnu elektronsku komunikaciju. Dva su osnovna istraživačka pitanja: Je li i na koji način program osnažio roditelje za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja? Kakva su iskustva roditelja tijekom programa? Na temelju navedenih rezultata istraživanja može se zaključiti da je program osnažio roditelje za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja u obiteljskom okruženju. Rezultirao je porastom roditeljskih ponašanja koja potiču dječji kognitivni, socio-emocionalni i/ili grafomotorički razvoj. Roditelji su navodili da su znatno češće čitali djeci i igrali se s djecom nego u razdoblju koje je prethodilo istraživanju.
Keywords
akcijsko istraživanje; osnaživanje roditelja; poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja; program roditeljstva; refleksivno roditeljstvo
Hrčak ID:
213806
URI
https://hrcak.srce.hr/213806
Publication date:
29.6.2018.
Article data in other languages:
english
Visits: 3.989
*