Prethodno priopćenje
Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva
Dženeta Camović
; Filozofski fakultet u Sarajevu, Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Puni tekst: hrvatski pdf 322 Kb
str. 60-80
preuzimanja: 1.914
citiraj
APA 6th Edition
Camović, Dž. (2018). Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva. Školski vjesnik, 67 (1), 60-80. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/213806
MLA 8th Edition
Camović, Dženeta. "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva." Školski vjesnik, vol. 67, br. 1, 2018, str. 60-80. https://hrcak.srce.hr/213806. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Camović, Dženeta. "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva." Školski vjesnik 67, br. 1 (2018): 60-80. https://hrcak.srce.hr/213806
Harvard
Camović, Dž. (2018). 'Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva', Školski vjesnik, 67(1), str. 60-80. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/213806 (Datum pristupa: 23.11.2024.)
Vancouver
Camović Dž. Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [pristupljeno 23.11.2024.];67(1):60-80. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/213806
IEEE
Dž. Camović, "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva", Školski vjesnik, vol.67, br. 1, str. 60-80, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/213806. [Citirano: 23.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 322 Kb
str. 80-80
preuzimanja: 217
citiraj
APA 6th Edition
Camović, Dž. (2018). Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva. Školski vjesnik, 67 (1), 60-80. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/213806
MLA 8th Edition
Camović, Dženeta. "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva." Školski vjesnik, vol. 67, br. 1, 2018, str. 60-80. https://hrcak.srce.hr/213806. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Camović, Dženeta. "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva." Školski vjesnik 67, br. 1 (2018): 60-80. https://hrcak.srce.hr/213806
Harvard
Camović, Dž. (2018). 'Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva', Školski vjesnik, 67(1), str. 60-80. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/213806 (Datum pristupa: 23.11.2024.)
Vancouver
Camović Dž. Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva. Školski vjesnik [Internet]. 2018 [pristupljeno 23.11.2024.];67(1):60-80. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/213806
IEEE
Dž. Camović, "Osnaživanje roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja - primjena akcijskog istraživanja u programu roditeljstva", Školski vjesnik, vol.67, br. 1, str. 60-80, 2018. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/213806. [Citirano: 23.11.2024.]
Sažetak
Ovaj se rad bavi propitivanjem značaja jednog programa roditeljstva za roditelje koji su u njemu sudjelovali. Program je organiziran kroz model akcijskog istraživanja, u svrhu osnaživanja roditelja za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja u obiteljskom okruženju. Istraživanje je trajalo sedam tjedana i uključilo je analizu refleksivnih komentara sudionika, dokumentiranih kroz refleksije na radionicama, kao i kroz svakodnevnu elektronsku komunikaciju. Dva su osnovna istraživačka pitanja: Je li i na koji način program osnažio roditelje za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja? Kakva su iskustva roditelja tijekom programa? Na temelju navedenih rezultata istraživanja može se zaključiti da je program osnažio roditelje za poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja u obiteljskom okruženju. Rezultirao je porastom roditeljskih ponašanja koja potiču dječji kognitivni, socio-emocionalni i/ili grafomotorički razvoj. Roditelji su navodili da su znatno češće čitali djeci i igrali se s djecom nego u razdoblju koje je prethodilo istraživanju.
Ključne riječi
akcijsko istraživanje; osnaživanje roditelja; poticanje ranog dječjeg razvoja i učenja; program roditeljstva; refleksivno roditeljstvo
Hrčak ID:
213806
URI
https://hrcak.srce.hr/213806
Datum izdavanja:
29.6.2018.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 3.989
*