Review article
Igrifikacija u poučavanju poduzetništva
Dora Ljubišić
orcid.org/0000-0002-4434-5065
; Private Grammar School and Economic School Katarina Zrinski, Zagreb, Croatia
Sanja Španić
orcid.org/0000-0002-5676-1760
; Private Grammar School and Economic School Katarina Zrinski, Zagreb, Croatia
Abstract
Rad se bavi uvođenjem igrifikacije u nastavu, s fokusom na nastavu poduzetništva, u svrhu povećanja motivacije i razvijanja vještina kod suvremenih učenika. Igrifikacija je postala popularna metoda poučavanja u 21.stoljeću, a dosadašnja iskustva pokazuju da nosi mnogo prednosti, ali i mana. Razlog uspješnosti igrifikacije postizanje je stanja zanosa u procesu učenja koje rezultira najboljim stupnjem motivacije i uspjehom. U radu se za poučavanje poduzetništva predlaže korištenje igara simulacije, u svim dobnim skupinama, jer one omogućuju učenje kroz igru u stvarnim situacijama bez rizika. Kao primjere igrifikacije učenja ekonomskih tema u Hrvatskoj, navodimo predmet Vježbenička tvrtka u strukovnim školama te projekt Kesh Up. U konačnici definiramo smjernice kojima se treba voditi pri uvođenju igrifikacijskih elemenata u poučavanje poduzetništva kako bi se unaprijedio trenutni kurikulum i rezultirao zainteresiranim učenicima, uspješnim savladavanjem ishoda kojima je cilj pripremiti mlade ljude za ekonomiju 21. stoljeća.
Keywords
obrazovanje; poduzetništvo; igrifikacija; vježbenička tvrtka; računalne igre
Hrčak ID:
213875
URI
Publication date:
21.12.2018.
Visits: 2.025 *